Inspirasjon og tips

Jeg har fått en award…

av den flinke bokbloggeren Julie. Det er stas  å få slike blogawards og jeg skal igjen få gitt denne awarden videre til bloggere jeg liker. Takk Julie!

Her er reglene: 1. Lim inn awarden på bloggen min. 2. Takk personen(e) som gav meg awarden, og link til dem. 3. Velg ut 5 nye bloggere jeg vil gi awarden til. 4. Stol på at leserne sprer kjærligheten videre!

Jeg gir denne awarden til disse 5 fine bloggerne:

  1. Marita
  2. Nina M
  3. Hverdagseventyrer
  4. Kari
  5. Elisabeth

Som også Julie nevner så er det kanskje ikke alle som er så fan av disse «send-videre-awardene». Så hvis du ikke er noe særlig fan av disse trenger du ikke å «sende» eller spre den videre ellere noe hvis ikke du vil! (no hard feelings!)

 

Publisert den 28.okt 2011 @ 14.50

 

9 thoughts on “Jeg har fått en award…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

