om min hverdag · om mine følelser og tanker

Everything is ok

Denne uken har det virkelig vært guffevær. Med guffevær mener jeg overskyet og tåkete. De siste dagene har vært  fylt med regn, og det er da godt å være inni å lese videre i boken «The Help«.  Foreløpig er boka så og si som filmen,og det er bra! Liker godt språket i boka,og det er litt «sørstat» sleng som jeg velger å kalle det.

Glemte helt å si fra om hva resultatet etter føflekkfjerningen ble. Var jo somsagt hos legen i forrige uke å fjernet 1 og tok prøve fra en annen. I går var jeg tilbake for å fjerne sting(ouch, gjorde litt vondt) og få vite svarene fra prøvene. Det var heldigvis positive,og de var godartet. Det vil si at det var ikke noe farlige med de. Yeah!

Nå skal resten av onsdagen tilbringes litt foran pcen og se på ulike tvserier. Bl.a  Gossip Girl og Castle. Ellers  så sitter jeg vel med nesa i boka «The Help» av Kathryn Stockett.

//linket

Håper alle får en fin onsdag!

 

Publisert 26.okt 2011 @ 18.41

23 kommentarer om “Everything is ok

  1. skulle ønske jeg klarte å lese bøker!! Men det er altså noe galt med meg som gjør at dersom jeg ikke leser høyt- glemmer jeg helt hva jeg har lest, og tankene bare farer overalt! Det er så mange bøker jeg har lyst til å lese:(

    1. Jupp, fortet meg litt med den forrige boka. The help (selvom penguin forlaget har tatt minimini skrift i sin utgave), er lettlest. Filmen holder seg nøye til boka!:)
      Er litt småredd for «slemme» føflekker, så det var bra å høre at de var snille. (for å si det på den måten).

    1. Jupp,er lut lei av gråværet. blir litt små lei og deppa. hehe.

      Skjønner at du gav opp one day,bokens plott eller handling virket ganske merkelig. hehe. Er godt i gang med The help,og liker det jeg leser. 🙂

  2. Sv; Hehe, ja det er det!

    // Utrolig kjipt er det! Ny PC er vel bare noe jeg må ta meg råd til, sparekontoen må lide for det :p

    // Ja, det tenkte jeg faktisk på mens jeg leste innlegget dit, bare å kjøpe magneter, lime de inni, og så ta pynte papiret uten på 😉

    // Hehe, ja det skulle vi gjort!

    // Takktakk 🙂

    // Ja, det var vi :p

    // Takk, da er det ikke bare jeg som ikke liker han, og holder håpet oppe om at han blir stemt ut fort som mulig!

    // Ja, det hadde vært kjempegøy!

    // Og da er jeg selvfølgelig med på handletur! 😉

    (Lol, har tydeligvis ikke svart på kommentarer på en evighet!)

  3. har vært fint og godt vær her denne uka, så langt, og det har vært utrolig deilig! 🙂 Sikkert ei bra bok, men jeg er ikke så flink i engelsk, at jeg tør å begi meg ut på engelske bøker riktig enda… ps: bloggportrettet er forresten publisert 🙂 Ha en flott torsdag ! 🙂

  4. I og med at kjæresten min er så treig til å bli med på kino så har jeg kjøpt denne boken på kobo 😉 Dvs. at jeg sitter å leser bøker i timen på mobilen – elsker at det går an! 🙂
    Du har lest The Immortals-serien av Alyson Nöel ja? Den er bare helt utrolig avhengighetsskapende! 😮 Har lest en bok hver dag de siste fire dagene, så har bare en igjen 😦

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

