om min hverdag · om mine følelser og tanker

A rainy day

Dagen starter ganske grått i det jeg får dratt meg ut i av senga. Selvom høsten er kommet for å bli for lengst, er det noe i meg som håper på flere fine sol dager. Høsten er en fin tid,og selvom det er ikke noe morsomt at det blir kaldere.Så er det noe med fargene,duften og forandring. Det er ikke alle dager hvor jeg er superglad for høsten er her,men de dagene hvor solen skinner og høstens farger virkelig for visst seg frem;de høstdagene tar jeg vare på.

Idag skal jeg opp til legekontoret igjen for å fjernet ene stinget etter føflekke fjerningen i forrige uke. Får også vite om det er noe skummelt med de jeg fjernet. Tror ikke det er noe,men det er kjekt å få sjekket føflekker som ser litt mistenkelige ut.

Tirsdager betyr Grey’s Anatomy som vanlig og det virker som det blir en spennende episode i vente. Jeg har også fått begynt på boken «The Help» av Kathryn Stockett. Boken bak filmen «Barnepiken«. Sjekk min filmomtale om filmen her!

Boken virker bra og forhold til filmen så holder den seg nøye til boken. Værtfall i begynnelsen eller det jeg har fått lest hittil.

En annen ting jeg vil tipse mine kjære lesere om er at hos Luisa så er det en giveaway gående,og du kan lese mer om den her!

(Linket) Dette er hva du kan være heldig å få hvis du vinner. Husk å meld deg på før fredagen som kommer(altså 28.okt )

Nå må jeg løsrive meg fra pcen og komme meg opp på legekontoret ! Håper alle får en kjempe fin tirsdag!

Publisert den 25.okt 2011 @ 13.56
19 thoughts on “A rainy day

    1. Helt enig med deg!:) Godt å være inne når det er overskyet og guffene dager endog=)

      Høsten føler jeg er litt tiden for krim bøker:) hehe. vet ikke hvorfor. men har lyst å lese en krim bok. men er ikke så krimelsker (ennå)

  1. For et nyyydelig bildet, det første der! Det må jeg virkelig si! Det er så fint at vi enda har litt lys, selv om det nærmer seg mørketid!

  2. Sv: Tusen takk! Jeg har kjøpt domenet mitt på one.com og det betalte jeg 335 kr for, da fikk jeg både webhotell til 3 gb og .NO. For å få .no-domene, så må du være registrert i Brønnøysundsregistrene for det er egentlig bare for bedrifter, men tror du også kan hvis jeg kan Ellers så finnes det jo også .net, .org eller .com

  3. Så nydelig det bildet med solnedgangen og katten =)
    Høsten er ei fin tid ja, enig i at det ikkje er like fint at det blir så kaldt og guffent, men det blir ihvertfall desto koseligere å sitte inne under teppet!

    Håper alt gjekk bra hos legen, og at det ikkje er noke skummelt med føflekkene dine, godt at du får det sjekka

  4. Uff, det var kjedelig vær i dag ja! Liker virkelig ikke tanken på at det er månedsvis til det blir en ordentlig sommer dag 😦 Men må vel bare prøve å tenke positivt..

  5. Var det legen som bestemte hvilke føflekker du skulle ta vekk eller pekte du på spesifikke og sa at du ville ha de vekk? Har en vekk som er full av føflekker og han sier hele tiden at han skal ta turen, men han tenker at han kommer til å ende opp med å ta vekk så mange at han ikke tør.

    1. Jeg visste frem noen føflekker som jeg synes så merkelig ut,så sjekket hun de. Hvis de ser merkelig ut tar hun å fjerner de eller tar en liten prøve av de.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

