Bursdager og andre festligheter · om bilder og sånt · om min hverdag

Helgen min

Tenkte jeg skulle skrible ned et lite samlet innlegg ettersom denne helgen kommer jeg til å være litt borte fra pcen. Min helg er fylt med at jeg idag(lørdag) skal i en familiebursdag for å feire nevøen min som har fylt 6 år. På søndagen skal jeg og min gode venninne Nina M, som jeg nevnte i dette innlegget her,gå som bøssebærer for Tvaksjonen 2011 hvor de innsamlende midlene går til å rydde bort miner i 6 forskjellige land i verden.

Så dere får ha en kjempe fin helg i vente ! Ville bare også si fra at jeg har godkjenning på kommentarer så det kan ta litt tid før din vises. Tenkte det var greit å si fra ettersom jeg kommer til å være litt pcfri denne helgen som nevnt innledningsvis.

Hvordan ser din helg ut?

Les også:
Filmomtale av filmen «Barnepiken»(The Help)
Trenger du musikk tips? Sjekk ut tipsene mine her!
Viktig søndagstur i vente
Zombie serien «The Walking Dead» kommer på TVNORGE,les mer her!
Les ukens bloggportrett intervju her!

Publisert den 22.okt 2011 @ 01.45
43 kommentarer om “Helgen min

  1. Det er så fantastisk at du tar deg tid til å gå bøssebærer, det viser bare at du bryr deg! Høres også ut som om du får en sikkelig koselig helg! Du må kose deg kjære, søte Nina! 🙂

  2. Nå har jeg forsøkt laste ned wordpress, for å teste det ut. Men dette var jammen vanskelig! 😛 må man være veldig flink med html-koder etc, for å benytte seg av det? Jeg vet ikke hvordan jeg får det til å fungere, engang 😛 det går på mac, sant?

    1. Man trenger ikke å laste ned wordpress.com eller noe,det har værtfall jeg ikke jeg gjort. Hvis du tenker på å starte en blogg på wordpress eller? Det er somsagt gratis,og man trenger ikke å ha peiling på htmlkoder pga man får ikke endra på designet hvis man ikke kjøper egnet domene. Det er mange hundrevis gratis temaer å velge mellom som man kan bytte mellom.

      1. Åja 🙂 hvor kan jeg registere meg da? Jeg synes det virka som man måtte laste ned et program for å opprette blogg der, jeg nemlig. For så ikke likt ut som på blogg.no, liksom. Hvor man kan logge seg inn på nettet? 🙂

      2. Nei,trenger ikke noe nedlasting på wordpress.com. Du logger deg inn på http://www.wordpress.com, registrerer deg der gratis:) Ganske greit opplegg, du kan f.eks forhåndslagre innleggene å gjøre at publiserer dagen der på. Kjekt hvis du f.eks er borte på hytta en helg uten internett, skrive noen innlegg å voila så få dem til å bli publisert den dagen på det tidspunktet. Det som er annerledes er nok at du kun trenger url adressen til musikkvideoer eller annet film på youtube.

    1. Følte jeg trengte å gjøre noe fornuftig en søndag,og etter å lest henning mankells bok «Ildens hemmelighet» (som omhandler en sann historie om en jente som mistet sin søster pga mine,og sitt eget bein).
      Du får ha god bedring fremdeles!

  3. Så flink du er! Alle småpengene som jeg har spart opp ble gitt vekk til de som kom på døren min ihvertfall 🙂 Rart hvor mye som samles opp over tid av småpenger egentlig.

    // Samme her. Søstre er veldig greie sånn sett! 🙂
    Skulle på kino, men kjæresten ville heller se tv-serier, så må nok tvinge han med senere ;/

    1. Takker!:) Flink du er å gi penger også! Alle monner drar sier de!

      //hehe,du får tvinge han på kino en annen gang eller evt. leie the help på dvd når den kommer ut=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

