om min hverdag

Idolfavoritter

Fredagen er kommet for å bli og med fredagen vanker det som oftest potetgull,brus, Idol og Senkveld. Idag starter den første av delfinalene i årets Idol og i år er det jammen meg tre fra Romeriket. En av de er faktisk fra kommunen der jeg bor nå(Gjerdrum). Nemlig Christopher Olafsrud!

Iløpet av Idol i år har jeg fått meg fem idol favoritter : Christopher Olafsrud,Fredrik Bergersen Klemp, Maria Mohn , Vegard Leite og Kirsti Sørlie Hansen.

Så jeg håper en av de kommer videre i kveld.  Både Christopher , Fredrik og Jenny skal visst alle hver ha slitt med sykdom,men velger å opptre likevel i kveld.

Dette skal Idolfinalistene synge i kveld(Kilde):

  • Marlen Tjøsvoll (19) – «House Of The Rising Sun» (Bob Dylan)
  • Henrik Mortensen (17) – «Born This Way (Lady Gaga)
  • Maria Mohn (28) – «Viva La Vida» (Coldplay)
  • Fredrik Bergersen Klemp (21) – «Kings Highway» (Kenny Wayne Shepherd)
  • Kirsti Sørlie Hansen (25) – «China» (Tori Amos)
  • Christopher Olafsrud (17) – «Sunday Morning» (Maroon 5)
  • Bianca Skoglie Lal (16) – «When You Say Nothing At All» (Allison Krauss)
  • Isak Knutsen Heim (16) – «Closer» (Kings of Leon)
  • Jenny Langlo (18) – «Don’t Stop The Music» (Jamie Collum/Rihanna-cover)
  • Vegard Leite (19) – «Bed Of Roses» (Bon Jovi)

Jeg holder en knapp på at Christopher skal komme videre! Må jo stemme frem en som kommer fra Gjælum'(litt sleng for Gjerdrum).

Hvilken er din Idol favoritt? Hvem tror du går ut i kveld?

Kilde: Alle bildene er linket!

 

Publisert den 21.okt 2011 @ 20:26

24 thoughts on “Idolfavoritter

  1. Fredrik er fra Skedsmokorset og Christopher fra Gjerdum, men hvilken er den siste?

    Og heier mest på Fredrik! Har flere favoritter, men det er en jeg ikke liker (kanskje fordi alle andre elsker han) og det er Isak, hehe :p

  2. Jeg har ikke vært så veldig flink med å følge med Idol.. har sett på det av og til.. syns jeg så mange flinke.. kanskje jeg skal følge med.. problemet er å huske på det:p

  3. den eneste jeg liker er fredrik, han er unik og kul.
    de andre er for glatte og poppete.

    men nå følger ikke jeg med på idol, det er bare utifra det lille jeg har fått sett 😉
    (har ikke plugga i antenna på tv’n)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

