om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Min torsdag er fylt med..

Med te med melk, tvserier,magasinlesing/boklesing og masse tanker flytende rundt oppi topplokket. Det har vært en av disse dagene hvor tiden har stått litt stille og tankene har fått svirret fritt rundt oppi topplokket. Har prøvd å fått noe ut av dagen,men det har liksom ikke helt blitt det.

Det er selvsagt ikke noe galt å ha sånne dager hvor man ikke gjør noe spesielt. Men for mange av de kan lett bli litt for ensformig. Ting har gått litt stampe for tiden og jeg prøver å få orden på ting og tang.

I kveld blir kvelden fylt med sesongavslutning av BonesTV3, og selvom jeg fra før av prøver å ta igjen det tapte med Bones(er på sesong 4 hittil nå),så har jeg begynt å se den på TV3 også. Etter Bones er det duket for Spesialstyrken(eller som den heter på amerikansk Flashpoint). Denne fulgte jeg på med fra starten,men etter at den gikk over til en annen av TVNORGEs søsterkanaler så datt jeg ut. Så jeg har også med den begynt å se den fra starten igjen.

Håper alle får en fin torsdag!

– Trenger du musikktips?Sjekk ut innlegget her ,hvor jeg tipser om sanger jeg liker for tiden! Kanskje du får noen tips også?

 

Publisert den 20.oktober 2011 @ 18.18

http://www.imdb.com/title/tt0460627/

18 thoughts on “Min torsdag er fylt med..

  1. jeg syns det er litt deilig med slike dager, men det er klart at hvis det blir en vane der alt går i stå så kan det bli tungt å komme tilbake til det «travle» liv. Høres ut som en koselig torsdag kveld du har foran deg. Her blir det også litt tv titting, og avslapping på sofaen.. sliter veldig med å holde meg våken nå på kvelden men må prøve å tvinge meg, så kanskje jeg slipper å våkne kl. 04 i morgen også..

    1. Det er deilig med sånne dager også:) Vært en fin avslappende torsdag! Håper du har hatt en fin torsdag! Du får ha lykke til med å holde deg våken!:)

  2. Sv: Da jeg var og kjøpte ormetablett til Marve, sa de at man ikke trenger gi dem det hvis man ikke mistenker noe. Man gjorde det mer før. Hmm, så nå vet jeg ikke hva som er riktig, hvis du har lest at de kan ha orm uten at man merker noe 😀

    1. Hmm,vet ikke helt jeg heller. det står ulikt her og der,men et sted stod det at hvis kattene har moderate mengder mark kan det hende at du ikke merker det helt.

  3. Ohh, jeg elsker Bones! 😀
    Jeg fikk pakken i dag, men går jo på internatskole så mamma må sende den videre til meg 🙂 Gleder meg til å åpne, takk takk Nina! 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

