Balsam for ørene · Inspirasjon og tips · om musikk

Balsam for ørene #7

Tenkte det var på tide med en musikk innlegg med noen tips. Jeg er som regel litt treg med å oppdatere meg på «nye hits» og det kan hende at noen av disse er ikke helt nye.

David Guetta er en som teamer seg opp med mange fine og gode artister. Er ikke alle sangene som jeg hører på som har han vært med på å lage/produsere. Men nå for tiden har jeg fått sangen «Where them girls at» på hjernen, og den er å anbefale! Annen sang som jeg liker godt fra samme mannen er «Titanium» hvor artisten Sia er med.

Bandet The Naked and famous kom jeg over når jeg søkte på musikk fra tvserien «The Secret Circle». Etter det så sjekket jeg ut cden som de har gitt ut, på Spotify og fant en del sanger som er blitt spilt en god del ganger. Sanger som «Young Blood«, «All of this«, «Punching in a dream» og «Jilted Lovers» er å anbefale!

Nicki Minaj er vel en ganske ny i pop/rap verden (eller værtfall for min del). Jeg har nylig begynt å høre på henne og i begynnelsen var jeg ikke superfan av hennes musikk. Etter å fått sangen «Super Bass» på hjernen har jeg saktig men sikkert fått opp øyne for denne dama.

Flo Rida er en av de få (rap) artistene jeg hører på og jeg vet ikke om sangen «Good Feeling» er en ny sang eller ei. Det er værtfall en sang som jeg ikke hørt fra han. Hvis du ikke har hørt den så anbefaler jeg den.Det jeg liker med  Flo Rida er at sangene hans er ikke 100% gjennomsyret med rap,men en blanding med litt pop.

Lana Del Rey har jeg skrevet om litt fra før av her på bloggen,men slenger henne med på dette innlegget også. Som nevnt tidligere kom jeg over denne nokså nye artisten på bloggen til Luisa og har fra der av hørt en god del av henne via bl.a Youtube. Hun har en spesiell stemme og sangene er også det. Sanger som «Blue Jeans» og «Video Games» er mine favoritter.

Det er lenge siden jeg har hørt noe fra Sean Paul,og denne gangen har han laget en sang hvor Alexis Jordan er med på. Sangen heter «Got to love you» og kryper oppover bl.a NRJ.no sin «Euro Hot 30» liste. Den har ikke meg  gått hus forbi og den er  nå godt plantet på min Ipod.

Det var de sangene jeg hører aller mest på for tiden. Jeg har prøvd denne gangen en nytt oppsett på «balsam for ørene» innleggene. Denne gangen linker jeg til Youtube,så kan dere høre på sangene der. Hvis dere har Youtube konto(noe som er gratis å få seg),så kan du «like» eller «lagre» youtube videoene til din egen spille liste.

Er det noen sanger du hører mye på for tiden?
Noen tips?

Publisert den 20.oktober 2011 @ 09.00
12 thoughts on “Balsam for ørene #7

    1. hehe,er ikke favoritt artisten min heller. men spørs hvilke artister han «teamer» opp med. så lenge jeg liker de,så greier jeg han 😛 hehe.
      Flo Rida er en kul artist!Liker det meste fra han:)

  1. Tilbaketråkk: Helgen min |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

