om min hverdag · om mine følelser og tanker

Sometimes I wish that..

…my life was like a movie.

Nå føles det liksom at jeg har «landet» etter helgens jobbing på messehallen og jeg har følt ting har gått i et kjør de siste dagene. I går var jeg på kinotur med mine gode venninner Nina M og Hanne,og vi så på Barnepiken.Fikk slappet av med de og drukket litt kaffe før turen gikk til kinoen. Filmen kan jeg anbefale med en gang! Skal selvsagt skrive en lengere omtale iløpet av uka,men somsagt en film som er verdt å se!

//linket

Gårsdagen startet med at jeg var innom fastlegen for å undersøke et par føflekker som så litt mistenkelig ut. For å si det sånn så går det i filmen med mange føflekker som ser merkelig ut. Storebroren min og søsteren min har allerede fjernet føflekker,og nå har jammen jeg også kommet meg inn i rekken. Det gjorde heldigvis ikke noe vondt (fikk sprøyte med bedøvelse ) og vops så var jeg 1 føflekk mindre(+ et sting mer) samt så tok legen en liten prøve av en annen føflekk på den andre armen min. Så nå må jeg vente 1 uke på å få svar, og få fjernet det ene sting jeg har på armen.

Ellers så har jeg lest videre i boken «Heksen & Humanisten» av Nils Gilje og begynner å nærmer meg slutten. Etter den er leseplanen å forsette med «The Help» av Kathryn Stockett(altså boka bak filmen «Barnepiken»)

Dagen idag har gått i en tur innom posten for å sende en pakke,bibliotek tur for å levere et par bøker som jeg like vel ikke skal lese, samt en liten pustepause på Baker Thorsen med en god kopp cappocino.

Idag har også min søte nevø bursdag og fyller hele 6 år ! Synes han vokser så fort og er en kjempe flink elev i første klasse! *stolt tante*

Ha en fin onsdag!

Publisert den 19.oktober 2011 @ 17.16
18 thoughts on “Sometimes I wish that..

  1. Gratulerer til nevøen din 😀

    Godt å få de fjernet, også, dersom man er litt usikker på om de er skumle eller ikke 🙂 bra det ikke gjorde vondt. Seb har mange føflekker, så han gruer seg om han må fjerne noen 😛 så på dem hos lege for litt siden, men da var de heldigvis fine.

    1. Takk:) De små vokser fort!:)

      Ja, er greit å få sjekket føflekker:) fleste er jo ufarlige. Var litt små nervøs når hun sa at hun kunne fjerne den ene med en gang. For med lillessøteren min,så måtte hun 1 uke for å fjerne sin.

  2. Rart å tenke på at jeg og gruppen min var innom Patologi i dag for å se på farging, skjæring og formalinvoksing av føflekker 🙂 Er nok bioingeniører og patologer som titter på føflekker skjønner du. Heldigvis er de fleste føflekkene normale, så håper din også er helt normal 🙂

    1. hehe,ja. merkelig å tenke på! Visste ikke at det var bioingeniører og patologer som ser på føflekker:) Da vet jeg det! Min er sikkert normalt! Storebroren min(nå lillessøsteren min) har fjernet føflekker,og de har alle vært normale:)

    1. nei,er nok mange andre som ønsker at livet deres var en film.:) Helst en romantisk en:) hehe.

      Skal lese boka etter jeg er ferdig med den jeg leser nå. 🙂

      //takk for linken!:)

  3. Kommer nok til å se den filmen, om det ikke blir på kino, så blir det i hvert fall på dvd! Så bra du fikk sjekka føflekkene hos legen. Jeg har en på ryggen jeg har tenkt ofte på at jeg burde sjekka…men glemmer det alltid når jeg er hos legen for andre ting.

    1. Så bra at du kommer til å se filmen en gang:) Greit å få sjekket føflekkene. Er noe jeg ikke tenkte på,men så har søskene mine fjernet en del. Sist søsteren min og hun sjekket meg. hehe. Så da fikk jeg beskjed om å sjekke de.

  4. Oj, har du fjernet føflekk. Hvorfor? jaja håper det går bra da. Var filmen bra da? prøver å komme meg tilbake til bloggverdenen. Får se hvordan det går. klem.

    1. Jupp, fjernet en og tatt prøve av en annen. Er bare for å være på den sikre siden. Marita(søsteren min) fjernet en for 3 uker siden og det var ikke noe trøbbel der.
      Filmen var kjempe bra! Bra at du skal komme tilbake i bloggverden!:) klem

  5. gratulerer til nevøen din:) jeg har en niese som snart blir 7 år, de vokser så utrolig fort.
    Greit å få fjernet føflekker som er mistenksomme, og jeg har gjort det samme selv men endte opp med å få et stgt arr, men heldigvis er det på ryggen. den filmen har jeg også lyst å se, har lest et par bra omtaler av den.

    1. Takk, De små vokser veldig fort. så lærer de ordentlig fort også:) hehe. Ja, regner med å få et arr etter stinget. Er veldig flink til å pelle på skårper og sånne ting som egentlig ikke skal pelles på. Men skal være flink nå.
      Har boken(the help),så den skal jeg lese snart:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

