Tvserier

Walking Dead kommer på TVNORGE.

//linket

Sesong 1 av  den «nye» zombie tvserien «The Walking Dead» er å finne på TVNORGE fra å med 30. oktober. I Norge er denne tvserien relativ ny,og her i Norge har den kun gått på FOX CRIME (betalingskanal) før. Så nå er det sjansen til å se serien som  fikk veldig bra velkomst i USA da den hadde premiere i fjor oktober. Første sesong var kun på 6 episoder,og sesong 2 som går i USA nå skal ha 13 episoder (hvis jeg husker det riktig var det 6 episoder før jul og 7 episoder etter jul).

//linket

Har på følelsen at jeg har skrevet om denne tvserien før,men hvis ikke gjør jeg det nå. Jeg elsker zombie filmer(generelt alt med zombier) og når denne kom i fjor var jeg veldig spent og hadde store forventninger. Den innfridde mine forventninger og var veldig bra. Jeg var trist når jeg fant ut at det kun var 6 episoder først,men ble glad for at det kom sesong 2 med mer episoder!

De hjemme her skvatt nesten når jeg nesten jublet av glede etter å sett Walking Dead reklameteaseren på TVNORGE her om dagen. Selvom jeg har sett sesong 1 fra før av gjør det ikke noe å se den om igjen.

//linket

Selve serien er basert på en tegneserie med samme navn og går på tvkanalen AMC. Som nevnt innledningsvis kommer denne tvserien til å gå på TVNORGE fremover søndager fremover. Stod ikke noe om klokkeslett,men regner med at det kommer til å gjøre det når tiden nærmer seg.

//linket

Selvom filmer/tvserier med Zombier kanskje har en del likhetstrekk med hverandre så har denne tvserien det lille ekstra som skiller den fra den andre. Den har en sterk leder skikkelse(spilt av Andrew Lincoln) og bra individuelle skuespillerprestasjoner,samt deres karakteres historier.

//linket

Denne tvserien er kanskje ikke for sarte sjeler ettersom det blir en del blod og annet gørr. Men ser du bort fra det,så er det ikke 40 minutter kun med blod,gørr og skyting. Det er «sitte-på-enden-av-sofa-kanten» øyeblikk, spennende øyeblikk,litt romantikk og drama.

Jeg anbefaler denne tvserien!

//linket

Har du sett denne tvserien?Skal du se den når den begynner?

Publisert den 18.oktober 2011 @ 00.02
13 thoughts on “Walking Dead kommer på TVNORGE.

  1. Det kan faktisk godt være jeg begynner å se på denne. Bra sendingstidspunkt også, for min del 🙂 Sv: Leter du etter litt inspo, så er Fitnessbloggen et bra utgangspunkt! 🙂

  2. Tilbaketråkk: My sunday |
  3. Genial serie ! Vet du når neste sesong vises på tv norge ?
    Og hvor finner dere sesong 3 og 4 på nettet, finner bare sesong 2 jeg !

  4. Var det ikke sesong 1 som ble vist nå på senåret 2011 ? Også er det sesong 2 som kommer i februar på Fox crime ? Eller var det sesong 2 jeg så på tv norge søndager ? For da har jeg gått glipp av sesong 1 ! hehe

    1. Jeg leste en artikkel i VG om de ulike serienes premiere iløpet av 2012 og jeg tror det var i april 2012 andre sesongen av The Walking Dead kommer på TVNORGE.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

