Bloggportrett 2011 · Inspirasjon og tips · om bloggen

Bloggportrett 2011 #35

Denne mandagen presenterer jeg Charlotte sin fine blogg som handler om hennes hverdag,men hun tar også opp mange viktige temaer som får en til å tenke. Bloggen er en blogg med det lille ekstra. Les mer om henne og hennes blogg rett under!

Navn: Charlotte K.
Alder:
21 år
Sivilstatus:
Kjæreste
Skole/jobb:
Bachelor i psykologi
Hobby/Interesser:
  Lese gode bøker, kose meg med kjæresten min og venner, reise og oppleve verden og blogging da.
Bloggadresse/hjemmeside:
http://charlett.blogg.no
Antall unike lesere pr dag(ca.
) : Mellom 300-500 dagen.

Hvor lenge har du blogget? Nå i september fyller faktisk bloggen min 1 år, hurra!

Hvorfor begynte du å blogge? Jeg har alltid likt å skrive, og har en haug med dagbøker liggende overalt. I tillegg elsker jeg konseptet blogging, synes det er utrolig gøy.

Hva handler bloggen din om(hvilken type blogg: personlig,mote,foto osv)? Jeg liker å tenke på bloggen min som en helt unik blogg. Det skal være en feelgood-blogg der folk kan lære noe, bli inspirert eller bare få noen tips om litt av hvert. Ellers blir det mye psykologi og litt om livet mitt!

Bloggnavnet, hvordan kom du fram til det? Jeg heter jo Charlotte, så den engelske uttalelsen synes jeg egentlig passet utmerket, dermed Charlett.

Har du noen blogger du må inn hverdag? Ja, maange! Men mine absolutte favoritter er NetteNestea.com, Fotballfrue.no og Martii.blogg.no.

Har du noen livsmotto eller leveregler? Vær mot andre som du vil at de skal være mot deg.

Beskriv deg selv med 3 ord? Sta, morsom og veldig ordentlig.

Nevn tre filmer som du liker godt og hvorfor?

1. Så som i himmelen – verdens beste film. Jeg elsker historien, karakterene, skuespillet, ekteheten, alt!

2. Bridget Jones Dagbok – Bridget er fantastisk! Hun er morsom, ærlig og herlig. Gotta love her!

3. Ikke uten min datter – Utrolig spennende og hjerteskjærende. Jeg biter negler gjennom hele filmen …

 

 

Har noe noen favoritt tvserier som du aboslutt må få med deg? Jeg elsker True Blood (Alexander Skarsgård <3<3<3)

Har du noen favoritt artister/sangere? Hvorfor liker du de? Njaa, jeg hører på mye av det samme som alle andre, men Pink og Rihanna synes jeg er råkule. De har gode sanger og en særegen stil.
//linket
Har du noen fremtidsdrømmer?Mange.. Mitt hovedmål er å bli psykolog og oppnå noe betydningsfult her i livet. Men i det siste har jeg blitt mer og mer bevisst på at jeg vil ha en stor familie også.

Nevn tre av dine favoritt bøker og hvorfor du liker de?

1. Tusen strålende soler – Handler om kvinners posisjon i Afghanistan. En lærerik, spennende og forferdelig historie, men samtidig så fin.

2. Reisen hjem – To historier som løper pararelt om en kvinne og en jente som finner gleden i hverandre. Jeg elsket den fra første side.

3. Rom – basert på Fritzelsaken i Østerrike. En fæl, fæl bok, men samtidig fylt av kjærlighet. Veldig spennende, og faktisk ganske morsom.

Hvis du skulle ha vært et dyr, hvilket dyr ville du ha vært og hvorfor? En katt. Katter er egoistiske, gjør som de vil og lever et bedagelig liv, forutsett at de har snille eiere da.

Hvilken verdensdeler har du besøkt?(eks: Europa,Asia o.l) Europa, Asia, Nord-Amerika og Afrika.

Hvis du kunne dratt ut i verdensrommet, hvilken planet ville du besøkt? Hah, vet ikke, Pluto? Eller er den utstøtt? Kanskje Mars.

Tre ting du må alltid ha med deg i veska når du går ut av huset: Kjedelige ting slik som mobil, lommebok og nøkler.

Takk til Charlotte for at hun ville være med på bloggportrettet her på min blogg! Har du lyst å være med på bloggportrett her på bloggen? Klikk her!

Charlotte sitt portrett er det siste i rekken,så foreløpig blir det en liten pause i denne spalten på mandagene inntil videre! Lyst å sjekke ut tidligere bloggportrett intervjuer og komme over nye blogger? Sjekk oversikten her!

//bildene i innlegget er linket

6 thoughts on “Bloggportrett 2011 #35

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

