om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Min helg er fylt med…

Mye rart. Neida,kanskje ikke så mye rart. Helgen består av at jeg skal jobbe på en messehall og det er en jobb som jeg av og til får hvis de trenger hjelp. Det er ikke en jobb man kan bli «rik» av,men mer sesong basert og det kan gå flere måneder mellom hver jobb. Så jeg blir ikke å finne på bloggen i helgen ettersom jeg begynner tidlig og slutter sent på kveld.Er fremdeles på jobbjakt og søker i en fei!

Men nok om helgen begivenheter men mer om fredagens planer. Tidligere idag så tuslet jeg oppover til posten pga det lå en pakke der fra Capris.no å ventet på meg. Jeg greide ikke å holde meg unna og bøkene som fikk plass i min bokhylle var  «Secret Dreamworld of a Shopaholic» av Sophie Kinsella og «The Help» av Kathryn Stockett( Kinoaktuelle «Barnepiken» er basert på den boken).

Kanskje jeg skal skrive en bok som heter «the secret dreamworld of a bookaholic». Men har holdt meg unna capris.no en god stund nå.Blir spennende å bryne meg på de bøkene,men foreløpig koser jeg meg med å lese «Heksen og Humanisten» av Nils Gilje.

Ellers så har fredagen gått mye til å lese og bl.a  det nyeste «Streetstyle» nummeret. Kjipt at det ikke lenger koster 29 kr. Nå koster det 47,50 kr på Narvesen bl.a

Har ikke sett dette bladet noe i dagligvarebutikker annet enn Narvesen somsagt, noen andre som har gjort det?

Fredagskvelden skal nytes ettersom det blir en slitsom jobbhelg,men sier ikke neitakk til penger heller selvom det ikke er favoritt jobben min. Fredagen min skal bli fylt med Idol,Senkveld og se de nyeste episodene av «Vampire Diaries» og «The  Secret Circle«.

Håper alle får en fin helg! Så blogges vi igjen på mandagen!

 

Trenger du tips til kino gå på i helga? Sjekk ut  «På kinolerretet| Oktober måned«.

Publisert den 14.oktober 2011 @ 19.16

 

32 kommentarer om “Min helg er fylt med…

  1. Ikke alltid lett å få jobb, nei. Men det er sikkert mange som søker julehjelper framoer nå, og da får en jo en fot innenfor.. så det er bare å fortsette søkinga 🙂

    God helg!

  2. Oi, The Help har jeg så lyst til å lese 🙂 Ser at det har vært veldig mye opp og ned av omtaler i forhold til filmen, men jeg tror den er veldig bra 😉

    // Haha, samme dag og ja! :p

    1. 🙂 Gleder meg til å lese den! Men den boka jeg har bra forlaget penguin har veeeldig liten skrift. så det blir spennende å lese:P hehe, Skal prøve å få lest boka før filmen:)

  3. Har ikke funnet bladet hos narvesen engang jeg, så har gitt opp.. Ingen i denne byen har hørt om det! Shopoholiker bøkene er råbra! Er på den siste nå jeg 🙂

  4. Nei, du har faktisk rett.. jeg har ikke sett bladet andre steder..
    YEAH!! du kommer til å elske shopaholic boka:p.. hehe.. jeg likte den SKIKKELIG GODT!! :p.. hehe..

  5. Sv; Nei, det er jo ikke så veldig mye dybde i bøkene, og lite flyt. Så er ikke akkurat et must å lese.

    // Vi er nok ikke de eneste som drømmer om Paris! ❤

    // Ja, kameraet på mobilen min er ganske bra!

    Hehe, var sliten jeg og!

  6. Sv; Hehe, det kan jo være smart! Ingen vil vel bruke mye penger på noe de kanskje ikke kommer til å bruke :p

    // Og ja, selvfølgelig! Er jo ikke akkurat min idè, er ganske sikker på at jeg så det et annet sted :p

    1. Er det:) Selvom dette var ikke en av mine favoritt arbeidssteder så kommer det penger inn på kontoen min for det.=) hehe. vært en slitsomt helg,men det er heldigvis ikke ofte:)
      Kommer nok ikke å kjøpe bladet så ofte pga prisen nå. Synes blader er dyre generelt,og det er ikke ofte jeg spanderer på meg sånne bladet:)hehe

  7. Håper det ikke var så ille å jobbe alikevel :p

    Sv; Ja, kjedelig å skulle nyte en helg hjemme uten jobbing, og så har jeg ikke internett! Men fikk tatt igjen litt på TV tittingen, og har nå sett hele to episoder av TVD, ja henger litt etter :p

    Og The Sims 3 funket ikke alikevel 😦

    1. Gikk helt grei,men fikk dritt vondt i ryggen. sånn er det når man går og står i mange timer. men kommer penger ut av det:)

      // greit å ta igjen det tapte på tven. har ikke sett forrige ukes TVD eller noe. Var utslitt etter jobben denne helgen.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

