30dagers ufordringen · Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

Dag 30| 30 dagers utfordringen

Dag 30 Oppsummering: Hvordan utfordringen har vært..

Da har jeg kommet ved «veiens ende» men tanke på 30 dagers utfordringen jeg har hatt den siste måneden eller så. Det har som jeg har nevnt flere ganger vært litt opphold her og der gjennom utfordringen. Når det har sagt så har det vært morsomt å få variert litt på blogginnholdet. Bli satt på prøve litt med tanke på tema innleggene jeg valgte innemellom.

Disse utfordringene kan lett bli like ettersom man ofte tar en mal av disse. Men jeg prøvde å skape egne «utfordringer» eller endret de som var normalt å ta. Så det er mye variasjoner man kan ta med disse.Som jeg sa før jeg begynte er at man f.eks kan ta utfordringer med filmer,tvserier,bøker eller fotograferinger.

Ofte kan en blogger finne seg oppi et «hjørne» og at innholdet på bloggen kan bli litt ensformig,og da er det greit å ha litt utfordringer. Det kan hjelpe på blogglysten og kanskje du får idéer til nye innlegg eller faste spalter underveis.

Synes denne utfordringen har gått bra og jeg kommer nok til å ta en lignende utfordring en annen gang. Men da kanskje med noe annet innhold og kortere enn 30 dager.

Har du gått glipp av noen dager eller trenger inspirasjon til din egen utfordring?Sjekk denne samle siden over innlegg jeg har publisert! Skal oppdatere den så dere kan klikke direkte på innlegget for hver dag av utfordringen!

Har du hatt en lignende utfordring på bloggen din?

Publisert den 14.okt 2011 @ 00:50
17 thoughts on “Dag 30| 30 dagers utfordringen

  1. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |
  2. Jeg syns også 30 dager ble litt langt. Gjorde en slik selv. Har litt lyst til å prøve på den med alfabetet da, den er ganske lang den også, men. Den er slik at du tar dag for dag hvor alle titlene på innleggene er alfabetisk. A første dagen, B neste. Det tror jeg hadde blitt en stor utfordring 🙂

  3. Du har hatt en flott utfordring 🙂 Jeg har fulgt alt 😀 Jeg ønsker også å ta en ny utfordring men noe kortere 🙂 Filmer / bøker og lignende er et veldig godt forslag 😀

    SV. Hmm.. Takk for tips.. Litt vanskeligere å få tak i kanskje, men kommer jeg over det skal jeg lett prøve 😀

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

