om bilder og sånt · om min hverdag

O-S-L-O

I går var jeg somsagt en liten «skvipp» tur innom Oslo for å møte et par venninner for å så hente billettene til «Svanesjøen» som vi alle skal se i begynnelsen av November måned.

En av de var Nina M og etter at vi hentet billettene så ble vi to værende igjen i Oslo å tuslet litt rundt.Vi måtte en liten tur opp på Operataket ettersom Nina ikke hadde vært der og det ble jo litt turistbilder.

Etter å tuslet en god stund i Karl Johans gater så tok vi oss en liten matbit på Hard Rock Cafe hvor Nina M var snill å la ut for meg.Etter Hard Rock Cafe turen tok vi turen innom Ben&Jerry’s Cafen øverst i Karl Johan. Her ble det kaffe og is samt en del skravling.

Er litt smått med penger om dagen, og jeg må fremdeles lete etter jobb ettersom jeg dessverre ikke fikk jobben jeg var på jobbintervju for.Men får bare stå på videre med jobbsøkingen.

Før vi begge to dro fra Oslo måtte vi innom en Oslo City en tur. Nina m gikk bananas på Platekompaniet,mens jeg gikk banans på Narvesen å… kjøpte (wait for it..) ..det nyeste bladet av «Streetstyle«. Det kostet ikke lenger 29 kr,men måtte få det med meg hjem likevel. Likte første nummeret godt og er spent på det nyeste som ligger i sofaen ved siden av meg nå.

Etter jeg kom hjem i går fra Oslo var jeg utslitt og la meg tidlig for å være meg(og det vil si før kl.00:00.)Så det ble ikke noe særlig pctid  for min del når jeg kom hjem. Jeg hadde en fin dag i Oslo og fikk slappe av!

Håper alle hadde en fin onsdag!

Lyst å se flere bilder fra min Oslo tur?Sjekk ut Flickr kontoen min for flere bilder!

 

Publisert den 13.okt 2011 @ 19:07

 

 

24 kommentarer om “O-S-L-O

  1. Jeg skulle gjerne ha sett Svanesjøen selv, jeg, det blir sikkert kjempefint. Har hatt lyst til det i mange år. Har riktignok ikke sett Black Swan, som du nevnte i et tidligere innlegg. Men jeg er veldig glad i Tchaikovsky. Har vært nede på operaen noen ganger da. 😛
    Lykke til med videre jobbsøking, du finner sikkert en god en til slutt. 🙂

    1. Ja, blir nok en kjempe fin forestilling! Vi skal på innføringstime før forestillingen, så vi vet litt av historien før vi setter oss ned. Har alltid lyst å sett på en ballett forestilling,og jeg har hørt mye bra om «Svanesjøen»:)

      Takk, krysser fingrene for at jeg finner en jobb snart:)

    1. Ja, det gjorde jeg! så ikke helt det på bildet når jeg så det på kameraet! Glad ble jeg når jeg så på kameraet mitt! haha:P Men du kjøpte bra dvd/tvserier! så det var jo en bra bananas!hehe

  2. Koselig med Oslo tur, og det blir sikkert utrolig fint å se Svanesjøen! Så synd med den jobben 😦 Men du får bare stå på videre og søke andre jobber. Jeg har fått mange avslag jeg også opp gjennom tidene, men da søker man videre og det ordner seg til slutt 🙂

    1. Takk Monica,skal søke videre på jobber!
      Det skal jeg gjøre:) Er visst noen stå plasser igjen! men kanskje greit med sitte plasser ettersom det er 3 timers forestilling,er jo pauser. 🙂

  3. Jaja, da var det kanskje ikke meningen du skulle ha akkurat den jobben. Lykke til med neste intervju! 🙂 Så heldige dere var med været da dere tuslet rundt ved Operaen. Vi skulle egentlig til Oslo denne måneden, og det eneste jeg satte som må-besøke-sted var Operaen. Sukk, men nå blir det ingen tur likevel..blæh..

    1. Ja,var nok det. Skal forsette å søke videre! krysser fingrene for at noe dukker opp. Vi var heldige med været den dagen, blåsten var tilstede.Men det gikk bra! Du får ta en veto neste gang du er i Oslo for å besøke Operaen:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

