30dagers ufordringen · om bilder og sånt

Dag 29 | 30 dagers utfordringen

Dag 29| Barndom: Bilde fra når du var liten..

Da begynner 30 dagers utfordringen å nærme seg slutten og selvom det har vært en god del opphold innemellom har jeg fått gjort hver utfordring.Anbefaler alle å gjøre dette. En morsom og annerledes måtte å få skrevet om ulike temaer osv.

foto:privat

Dette bildet var det eneste jeg hadde på pcen .På dette bildet er jeg 2 år og er klar for barnedåpen til søsteren min.

Ser litt skeptisk ut på de bildene. Kanskje pga jeg har på meg en veldig rød kjole med en hvit krage. Likte skoene jeg hadde på meg da.

 

Publisert den 12.okt 2011 @ 15.30


14 thoughts on “Dag 29 | 30 dagers utfordringen

  1. Kanskje jeg skal hive meg på denne. Lurer på om jeg skal lage en sån ukeplan på bloggen. En bestemt ting jeg skal blogge om på de ulike dagene, sånn at jeg iallfall klarer ett innlegg om dagen. Men da må nok dette bli 30 UKERS utfordring.. hehe..

  2. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

