om bilder og sånt · om bloggen · om min hverdag

Vinneren …

Kåres iløpet av dagen! Vil takke alle som hadde meldt seg på! Er litt småtrøtt etter onsdagen(les mer her)! Så jeg skal prøve å få kåret vinneren iløpet av dagen. Følg med videre idag hvis du har meldt deg på! Jeg kårerer vinneren ved hjelp av random.org,og skriver opp en liste med hvem som har deltatt. Den som kommenterte først er nr 1 på listen osv. Det gis ikke noe fordel om man er først ute eller noe,men enklere for min del å holde oversikten på den måten ettersom det er ikke alle kommentarene på det innlegget som er relatert til innholdet.

Skal selvsagt få skrevet mer om filmen jeg så i går og gårsdagen generelt!

Hvordan var din onsdag?

 

3 thoughts on “Vinneren …

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

