om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker

Min onsdag var fylt..

Med et jobbintervjuet som jeg selv følte gikk bra! Nå gjenstår det bare å vente i spenning. Hvem som skulle få jobben blir tatt iløpet av neste uke,så det blir en liten stund til før jeg kan avsløre hvor jeg (kanskje) skal jobbe henn.

Hvis dere vil så kan jeg skrivet litt «jobbintervju tips» innlegg etter hvordan jeg opplevde mitt intervju. Er for all del ikke noe proff i den forstand,men dette var sånn jobbintervju jeg har lest tips om.

Ellers så gikk onsdagen min fort unna etter jeg møttet Nina M på Strømmen Storsenter. Vi gikk for det meste å vindusshoppet før Nina m gikk litt amok. Nei,da bare tuller. Jeg gikk til innkjøpt av en Rubix Kube,noe som jeg har lenge hatt lyst å kjøpt.

Heldigvis var det salg på Ark og jeg fikk en ganske stor en til kr 29. Spørsmålet om jeg greier å løse den er en helt annen sak. Så kjøpte jeg en mobilveske på H&M i en dusrosa til kr 49,50. Greit å ha hvis man skal gåturer og ikke har lyst å ta på seg en jakke. Men nå som høsten er kommet så må jeg ha på meg jakke.

Før kinoen ble det en liten McDonalds tur og en iskaffe på Kaffemakeriet. Kinofilmen vi så på var «Friends with Benefits«,en film jeg anbefaler! Den hadde litt av vært både romantikk,humor og litt alvor skviset innemellom. Skal selvsagt vie et innlegg til filmen!

(linket)

Igår var det faktisk siste frist med tanke på valget jeg tok for 3 uker siden. Jeg hadde en angrefrist på det valget tok ved å slutte på UiO. Var en merkelig følelse jeg hadde da klokken tikket nærmere midnatt. Jeg er sikker i mitt valg,men det var selvsagt en dag som jeg i bakhodet hadde smågruet meg litt til. Ikke pågrunn av at jeg angret eller noe,men at nå ble det virkelig. Pr dags dato er jeg ikke en student ved Universitetet i Oslo.

Torsdagen min skal bli fylt med…

Å lese videre i «Verdens øye» som er første bok i en lang fantasy serie som er skrevet av Robert Jordan. Var på nippet til å gi opp her om dagen pga ting gikk litt treigt,men natt til idag så fikk jeg lest et par kapitler videre. Så nå går det mye bedre med flyten i historien!

Ellers så skal jeg slappe av videre. Få kanskje ryddet nok en gang på rommet mitt! Samt skrive noen innlegg som jeg har hatt på vent og se litt på tvserier.

Forresten er vinneren av giveawayen min kåret og dere kan sjekke vinneren ved å lese dette innlegget!

Håper alle får en fin torsdag i vente!

14 thoughts on “Min onsdag var fylt..

  1. Høres ut som du fikk en fin belønning for jobbintervjuet. Jeg har så lyst til å kjøpe meg mat ute, men har ikke hatt penger de siste månedene. Filmen så jeg ei natt jeg kjeda meg, funka den. Den hadde litt av alt ja=)

  2. Jobbintervju er spennende. Krysser fingrene for at du får den! 🙂
    Var på kino for å se Friends with Benefits for en ukes tid siden. Den var en helt grei jentefilm. Jeg kjenner jeg trenger å se sånne filmer noen ganger, da det ofte går i actionfilmer på helg sammen med kjæresten 🙂

    1. Jobbintervjuet var spennende ja:) Var nervøs når jeg ventet på han som skulle intervjue meg,men det gikk bra når vi snakket sammen.
      Ja, helt enig med deg at det er en helt grei jentefilm.:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

