30dagers ufordringen · Inspirasjon og tips · om mine følelser og tanker

Dag 28 | 30 dagers utfordringen

Dag 28: Drømmeoutfit ditt og ditt forhold til mote..

Det begynner å nærmer seg slutten på denne utfordringen og selvom jeg ikke akkurat har slavisk gitt ut innlegg hverdag har det vært en fin utfordring!

Selv er jeg ikke den som er kjent for å være moteriktig,jeg er selvsagt interessert å lese om mote og se fine outfitbilder på blogger eller i magasiner. Mitt klesstil er mer avslappet og jeg går for det meste i det jeg føler meg komfortabel i. Jeg er heller ikke den som slavisk følger motetrenden til punkt og prikke,men tar opp tips til enkelt plagg eller farger som er in.

Jeg er medlem på nettstedet polyvore.com og det er nettsted for de som både er interessert i mote(og kanskje kan litt om det) eller som kanskje bare vil «drømme» seg vekk. Jeg er faller innomfor den siste kategorien! Sjekk ut min profil her!

Free as a bird
Mitt favoritt klesplagg er vel en haremsbukse jeg kjøpte på H&M for et par måneder siden. Jeg elsker å gå rundt og daffe i den med en tshirt eller genser. Det jeg har veldig lyst nå er å få meg en skikkelig oversized genser som er strikket. Helst ikke ull pga jeg tåler ikke det (begynner å klø og klø). Drømmeoutfitet mitt ville være en komfortabel jeans med en strikket genser over.
Summer Ahed

Summer Ahead by ninacg89 featuring patent leather shoes

On my autumn wishlist #2

On my autumn wishlist #2 by ninacg89 featuring sparkly shirts

Når jeg først skal kle på meg så må jeg føle meg sikker og komfortabel i de klærne jeg har på meg.Så jeg er ikke den mest vågale  i klesvalget,men elsker å se motebloggere eller personer på gaten kle seg litt uten for rammen.

Tenkte jeg skulle nevne et par blogger hvor mote på en eller annen måte er i fokus og som jeg lar meg inspirere:

Regine
Fashiondiaries
Hverdagseventyrer
Fashion Abomination
Missbee
Fab fashion for less
Ulrikke
Living Doll
+ mange flere fine blogger!

Hvordan er ditt forhold til mote?

 

27 thoughts on “Dag 28 | 30 dagers utfordringen

  1. Ser heller ikke på meg selv som noen særlig fashionista, men er veldig fascinert av alle motebloggere og alle de vakre klærne og kleskombinasjonene de har og greier å sette sammen. Men er som deg, liker meg best i komfortable klær, helst jeans, t-shirt og converse, men her jo blitt flinkere til gå i høye hæler og litt mer semi-casual klær :p

  2. Jeg følger ikke bevisst slavisk, men tror jeg gjør det ubevisst med moten i butikkene. Jeg går jo ikke med moten hvis det er «stygt» på meg, men noen ganger så endrer «synet» mitt.

  3. Så herlige bildecollager med masse fin inspo., har profil på polyvore eg og.. gøy og sitte og sette i sammen antrekk og drømme seg vekk som du skreiv 🙂

    Tusen takk for at du nevnte meg, føler meg beæret – så gøy!!
    Håper du får ein kjempefin kveld!

    1. Tusen takk regine!:) Spennende at du har profil på polyvore. hva er brukernavnet ditt der?:)

      Bare hyggelig, liker bloggen din godt og bildene du legger ut med outfit:)

  4. Sykt masse fint, likte klærne skikkelig godt jeg!
    Selv har jeg et veldig avslappet forhold til mote, og kler meg igrunn i det JEG syns er fint. Enkelte stiler holder jeg meg langt unna, men jeg elsker å la meg inspirere av andre.

  5. Jeg prøver å få litt tips og triks her og der, men kjører helst min egen «stil». Ikke det at det er noe serlig stil, men jeg kler meg i det som er komfortabelt. Men det er gøy å lese moteblogger da! Man får jo litt inspirasjon 😀

  6. Jeg går i det jeg synes er fint og (forhåpentligvis) komfortabelt. Har blitt mye lange, store strikkegensere som har havnet i skapet mitt i høst, og herlige tights til å ha til dem..Og de berømte «treggingsene»…»jeggingsene» eller hva det nå heter, som jeg skydde som pesten for et år siden. Fysj og føy; skulle jeg aldri ha! Nå har jeg 3-4 par.. 😀 Likte Polyvore-bildene dine!

    1. Høres veldig bra ut det=) Må jo gå i noe som man liker og er komfortabel ellers så blir det fort sånt at man ikke føler seg vel osv. Leggings er jo gode de:)
      Koselig å høre at du likte polyvore bildene mine=)

  7. Herregud, så fin outfits! Er det du som har laget kollasjene?
    Den grå genseren er bra søt, vurderer å kjøpe den grå genseren med taudetaljer på fra Whitney ports kolleksjon for BikBok 🙂

    // Takk for det – ja, hun er talentfull 🙂
    Det må du gjøre, jeg likte førsteboken veldig godt ihvertfall 😉 Samme her!

    1. Takker Karoline! Ja,det er jeg som har laget de=) Driver å pusler inne på polyvore.com og lager drømmeoutfits:D
      Mye fint i whitney ports kolleksjon!

  8. Har et veldig, veldig avslappa forhold til mote. Kan vel nesten si det er et ikke-eksisterende forhold 😛 forstå meg rett – jeg er interessert i klær til en viss grad. Men det er ikke det jeg tenker på først, når jeg får penger for å si det sånn. Da er jeg heller mer en slik person som kjøper filmer og musikk 🙂 Men liker å ta meg greit ut, men tenker ikke så utrolig nøye gjennom hva jeg har på meg. Der er min bedre halvdel nøyere enn meg hehe. Han er veldig interessert i klær 😛

    1. Samme her også:) Liker å få lese om tips og nye trender. Men følger ikke de slavisk somsagt. Går i det som er komfortabel. er som deg kjøper litt filmer eller bøker når jeg får penger:P

  9. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

