Filmer · om min hverdag · om underholdning

Fullbooket dag

(linket)

Onsdagen med den store O’en. Idag har jeg fullbooketog starter dagen med jobbintervju. Vil ikke si noe særlig om jobben inntil videre før jeg vet om jeg får den eller ikke. Men jeg er veldig spent og smånervøs!  I veska mi har jeg med meg det han ba meg om å ta med og har tillegg lest noen intervjutips så jeg er litt forberedt før intervjuet. Etter jobbintervju skal jeg møte Nina m og vi skal på kino å se filmen «Friends with benefits» med Mila Kunis og Justin Timberlake i hovedrollene.

Så det blir ikke mye aktivitet her på bloggen før langt ut på kveld og jeg har forhåndslagret et lite innlegg i forbindelse med giveawayen som jeg har gående her på bloggen. Siste frist idag folkens for å delta,og det gjør du her!

Skal selvsagt lage en filmomtale om filmen iløpet av uka,og ikke glemme det helt som jeg gjorde med Captain America: The First Avenger.

Ønsker alle en kjempe fin onsdag og jeg håper alle har det bra!

 

16 thoughts on “Fullbooket dag

  1. Break a leg! 😀 Håper du får jobben du ønsker!
    Jeg har også lyst til å se Friends With Benefits!! Gleder meg til å høre hva du syntes om den!

    1. Takk Eileen! Følte jobbintervjuet gikk bra !får vite om jeg får jobb eller ei iløpet av neste uke! 🙂
      Likte friends with benefits veldig godt!:) Er en film jeg skal ha i dvd hylla!

  2. Takk for tips – skjønner hva du mener 😉 Den øvelsen har jeg faktisk glemt helt av så det spørs om den må gjeninnføres, ja!

    Håper det gikk bra med jobbintervjuet 🙂

    1. Bare hyggelig!:) er en effektiv øvelse det! fikk lyst å begynne å trene magemuskler jeg også! trenger å styrke magemusklaturen pga dårlig rygg.
      Følte jobbintervjuet gikk bra! krysser fingrene for jeg får jobben!

  3. Håper jobbintervjuet gikk bra 🙂 sånn er alltid spennende og nervepirrende!. Hvordan var den filmen…vi vurderte den, men endte på den andre, som jeg synes var veldig morsom og fin!! Du burde absolutt se den 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

