om bloggen

Last chance!

På lørdagen som var satte jeg gang en giveaway og i morgen(5.okt) kårer jeg vinneren ! Jeg skal utsette fristen ved å la denne giveawayen gå til 23:59 5.oktober.Det  er 7 blogglesere som har meldt deg på(yeah!) og jeg håper på at flere vil joine de! Premiene er en body butter fra Boots med lukt av Vanilje og Amazon Nuts samt noen småting (en ring + to stykk øreringer). Sjekk ut premiene nøyere her og meld dere på hvis dere vil!

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Pssst.blir borte fra bloggen litt pga jeg får nevøen min på besøk et par timer utover!

6 thoughts on “Last chance!

  1. Moro med giveaways da 🙂
    – jeg tar opp fag fra da jeg bodde i Usa, fant ut at jeg bare har amerikansk vitnemål og ikke norsk. Så mangler et par år med matte, og et fag til. (Har ikke valgt hvilket enda, tar det neste semester, står mellom tre språkfag) Skal ta alt over ett år 🙂

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

