om underholdning · Tvserier

You know you love me..

Det er ingenting som sier tvhøst uten litt drama og jeg får mer en nok drama & intriger med Gossip Girl. Serien startet opp forrige mandag og allerede i sesong starten skjedde det en del som kanskje kommer til å prege sesongen. Jeg følger det amerikanske sendeskjemaet og her i Norge tipper jeg denne sesongen kommer iløpet av vårparten 2012 på TVnorges «søsterkanal» FEM.

Før var ikke slike  serier med veldig mye «drama»,intriger og «backstabbing» er ikke akkurat  min favoritt sjangeren innenfor tv. Når Gossip Girl gikk over til kanalen FEM etter andre sesong så dabbet min interesser for serien av. Men i fjor desember fikk søsteren min de sesongene som hadde kommet ut da, og det ble mye GG maratoner mot jul. Så da ble jeg litt «hektet» på alt dette dramaet igjen.

Favorittkarakteren min i denne tvserien er selvsagt Blair Waldorf som spilles av Leighton Meester. Hvem kan heller ikke motstå Chuck Bass sin sjarm? Alle seriens karakter har både positive sider og negative sider. Skuespillerne fyller rollene sine bra og man får virkelig se de ulike sidene.

Så jeg gleder meg fremover utover når serien har begynt å komme ordentlig i gang. Gjengen på «upper east side» får det ikke enkelt denne sesongen har jeg på følelsen av.

Serien sendes i USA mandager på tvkanalen The CW TV og kan sees her i Norge dagen der på(altså tirsdager).

Ser du på Gossip Girl?

Bilder: Alle bildene er linket//all pictures are linked!

13 thoughts on “You know you love me..

  1. Jeg elsker GG!!! Hehe det har jeg kanskje nevnt tidligere 🙂 har fast morgenrituale på tirsdager, frokost og GG på Mac’en 🙂 gleder meg allerde, god natt 😉

  2. Fikk med meg den første episoden ja! Forrige sesong var ganske dårlig syntes jeg, og det var så vidt jeg greide å fullføre den. Håper denne sesongen blir bedre, og elsker at Blair er den alt sentrerer rundt, og ikke Serena, kunne godt greid med uten henne :p

  3. Litt drama bare?:P Hahah bra bilde av Blair det nederste;) Jeg takler ikke kjerringa nettopp pga rollen hennes i serien. Har ennå klart å holde meg unna den nye sesongen, det eneste jeg ville var å se om hun og C endte opp sammen siden jeg de fortjente hverandre så slemme å stygge (han) er hehhe. Så det var trekkplasteret mitt, men det er jo så fjortis at de skifter hver dag;)

    1. haha:P kanskje å underdrive:) Jeg likte ikke blair i starten,men synes hun har blitt «litt» snillere. Men pleier som regel ikke å se på så mye type serier,men denne har jeg blitt hektet på:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

