om min hverdag · om mine følelser og tanker

Jobbintervju

(linket)

Yeah! For 1 time side fikk jeg en uventet telefon og etter mye styr pga dårlig telefonforbindelser så fikk jeg forespørsel om å komme på jobbintervju. Onsdagen er den store dagen og jeg vil ikke helt ennå si hvor jeg skal muligvis jobb henn(ville ikke jinxe det) Men kan avsløre så mye at det har noe med kaffe å gjøre. Det er en deltidsjobb og ikke langt unna der jeg bor med buss. Så jeg krysser fingrene for jeg gjør et bra inntrykk på onsdagen som kommer!

Wish me good luck!

16 thoughts on “Jobbintervju

  1. Så spennende.. Jeg krysser fingrene for deg ❤

    SV: Takk 😉 Veldig bra at boken har fungert 🙂 Er nok ikke helt kurert, men er bedre 😉 Hvem gikk ut av Skal vi danse på lørdag da?

    1. Takk kari:) koselig å høre!

      // tar nok litt tid før du er helt kurert,men det virker som du er på god vei da=) det var ingen som gikk ut av skal vi danse sist lørdag pga anders jacobsen trakk seg. det danse paret som fikk minst seerstemmer fikk bare minus poeng.

  2. Skal krysse fingrene, håper du får den! 😀

    Sv; Vet egentlig ikke hva som er galt med henne, men tror kanskje hun ikke tåler pillene mot epilepsi…

    Nei, det var ikke godt skal jeg si deg!

    1. Takk Nina ❤ Håper at jeg får en også. Hadde vært fint å få tjent litt penger og få spart opp litt:)

      // huff,håper dyrlegen finner ut av det. kan være bedøvelsen som hun fikk som hun reagerer også på.

  3. Ååh spennende, lykke til da! Krysser fingrene her jeg også. Viktig å ha noe å gjøre! sv – Ja, det er vel rette tiden for det nå som du ikke går skole, for du har vel studentbevis og derfor tilgang til billigere tilbud?=)

    1. Takk for at du krysser fingrene:) er litt små nervøs for jobbintervjuet,men det går nok bra. har fremdeles studentbeviset og det får jeg beholde ettersom jeg har betalt for dette semesteret. så da blir det billigere å reise for meg,eller ikke så mye billigere nå som ruter har lagt på prisene i akerhus og oslo:(

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

