om min hverdag · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

Wake me up when september ends..

Oktober har allerede kommet godt i gang når jeg skal oppsummere september måned. Skulle lage dette innlegget i går,men tiden fløy av gårde. Under kommer oppsummering av måned min.

Store tvserie måneden
Som den serienerden som jeg er har september måneden vært en rene mekka for min del. Serier som Modern Family, Vampire Diaries,The Secret Circle og Gossip Girl m.m har hatt sine sesong premierer.

Skole
Det har gått både opp og ned denne måneden med tanke på skole og fremtid. Denne måneden tok jeg det vanskelig valget om å avslutte mine studier. Jeg hadde rett og slett møtt på en vegg,og lysten samt energien til å forsette det studiet jeg hadde var ikke på topp.

Bokhjørnet

September måned har ikke vært store lese måneden for min del,og jeg har fått lest to bøker.  Haikernes guide til galaksen og Saras nøkkel er bøker jeg har skrevet om her.

Anbefaler begge bøkene!

Kino

Captain America: the first avenger var det eneste filmen jeg kom meg på  kino for å se før september måneden var over. Min mening om filmen kan du lese om her!

Bursdager
Denne måneden hadde søsteren min sin 20 år dag og moren våres hadde 60 års dag. Så det var den store bursdagmåneden for oss her hjemme. Det var selskaper  og familie på besøk i flere omganger. En koselig måneden rett og slett!

Lana Del Rey

Det var hos Luisa jeg oppdaget musikken til Lana Del Rey og etter å hørt på den fine sangen «Blue Jeans» så ble jeg bergtatt å begynte og høre på sangene hennes på Youtube.Henne kommer snart ut med et album og jeg har hørt de sangene som er å finne  på Youtube. Dette er en artist som jeg skal følge med videre på og jeg tror hun etterhvert kan gjøre det stort. Hun har en særegenhet i stemmen og musikken hennes er litt «annerledes» ikke akkurat mainstream. Synes jeg leste et sted at albumet kommer ut den 9 oktober i år.

Sanger som er verdt å sjekke ut:


Kort oppsummert har det vært en kjempe fin start på en høstmåned. Det har gått både opp og ned for meg denne måneden,men jeg har landet på begge beina for å si det på den måten. Ser frem mot en fin oktober måned!

Håper alle sammen har hatt en fin september måned!

 

8 thoughts on “Wake me up when september ends..

  1. Håper oktober blir en fin måned 🙂 Gøy at fanklubben til Lana del Rey ble utvidet etter jeg la det ut på bloggen. Det er så bra med blogger, man oppdager jo så masse flott! Jeg fant Lana del Rey hos Pia Hysj 🙂


  2. ps. du er ikke den eneste som ikke har lest mye denne måneden. Jeg avslutta måneden med EI bok. Tror aldri jeg har lest så lite før. Men jeg har iallfall ei unnskyldning: skolelitteratur leser man ikke før man må 😉

    1. 😀
      Så bra, hehe. Er ikke alltid man rekker å lese mye. Selvom jeg elsker å lese bøker er det av og til jeg trenger til småpauser mellom hver bok .:)

  3. Høres ut som en bra måned for deg, bortsett fra skolen da. Håper du finner motivasjon til å bygge deg opp igjen. Har du noen nye favoritter på seriefronten?

    1. Ja,har vært en fin måned:) Håper selv jeg finner motivasjonen,men jeg får ta tiden til hjelp!
      Jeg har faktisk fått noen nye favoritter bl.a MTV serien Awkward er å anbefale samt The secret circle!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

