om min hverdag

Dag 26| 30 dagers utfordringen

Dag 26 :Tema: Jobb og Fremtid

Da jeg skrev disse ulike utfordringene så tenkte jeg ikke på disse tema innleggene. Som de alle fleste vet nå så har jeg avsluttet studiene mine og har litt uviss fremtid i vente. Jeg har ikke valgt den «enkleste» veien.

Dere kanskje litt smålei av høre om dette,men skal gjøre dette innlegget kort.

(linket)

Akkurat nå har jeg ikke helt klar hva jeg skal satse på i fremtiden. Jeg er en flittig arbeidsøker og har stått på mye i det siste å søkt jobb.Nå er det bare å vente å se om det gir noe resultater.

(linket)

Drømmen er vel å finne jobb som er av interesse og kan gi meg noe igjen. Ikke en som jeg etterhvert kommer til å bli lei av og utbrent i.

Studiene er fremdeles uvisse og jeg vet fremdeles ikke hva jeg skal satse på. Jeg vil ikke forte meg inn til noe og gjøre den samme feilen som jeg gjorde for 3 år siden.

Det har jo kommet noe ut av det, og fagene jeg har tatt kan brukes til å bygge videre på noe. Så helt bortkastet har det ikke vært.

(linket)

Så de siste 2 ukene har vært mye opp og ned,og mye forrvirring. Det er ikke lett når man har mye på spill og tanke på hva man skal velge for fremtiden. Krysser fingrene for at noe skal dukke opp.En jobb som jeg trives med! Kanskje for mye å drømme om når det ikke akkurat vokser jobber på trær nå for tiden.

Hvilke studier er du på/eller jobb?

13 thoughts on “Dag 26| 30 dagers utfordringen

  1. Håper du finner utav det, du må bare ta tiden til hjelp, kanskje bare jobbe et år eller to før du faktisk finner det perfekte studiet 🙂 Jeg går siste året på samfunnsfag med personalledelse, men før jeg begynte på dette studiet brukte jeg flere år for å finne utav det 🙂 Jeg begynte på dette da jeg var 23 år, og mange i klassen min er faktisk eldre enn meg, så vi er heldige som lever i en tid hvor det ikke haster så fælt med å bli ferdig med alt.

    1. Håper selv det! Men som du sier jeg får ta tiden til hjelp .Det mange andre som kommenterer at det haster ikke. Jeg merket jo selv på mine studier da jeg gikk at det var mange folk oppi årene. ifjor på studiereisen min var det til og med en som nærmet seg 70 år. Så alder er jo ingen hindring når det kommer til studier.

  2. Håper alt vil gå bra for deg og at du får deg ein fin jobb du trives i 🙂 Du har nok av tid endå til å finne ut av det!! Eg verken jobber eller går på skule, kan ikkje jobbe for tida pga.sjukdom og jobben min går ut på å bli frisk, sjukehus og alt sånt.. drømmen er å bli frisk så eg kan studere og få meg ein jobb 🙂

    1. Takk:) Håper selv at ting skal gå mot en lysere tid med tanke på både jobb og skole. Skole biten skurrer fremdeles litt,men har jo ikke dårlig tid. Er jo enda «ung» 🙂
      Håper du blir frisk snart da så du kan jobbe og studere:)

    1. Takker carina:) De er funnet på weheartit.com !:)
      Krysser fingrene for at jeg finner meg jobb!
      Hva studere du ? Sikkert nevnt det,men noen ganger flyr ting forbi:)

  3. Skjønner godt det kan være forvirrende og frustrerende. Men du er ung, du trenger ikke starte på noen ny utdannelse med en gang. Bruk tid til å tenke og bli sikker, mens du jobber i en butikk f.eks! Nå for tiden er det helt vanlig å ta utdanning i eldre alder, noe jeg gjør 🙂
    Sv: De er supergode å ha på og kosta vel 799 tror jeg! Var forskjell i pris på de brune og svarte..tror de svarte kosta litt mindre hvis jeg husker riktig 🙂

    1. Takk, jeg skal bruke tiden til rådighet og ikke haste inn i noe. Har planer om å jobbe et 1 år eller så, evt kanskje ta noen enkelt emner for å få bedre poeng osv. men det er fremdeles bare i tankestadiumet.

      // aha, var ikke så ille pris heller:) skal vurdere å kjøpe de når jeg får meg jobb og sånt:)

  4. sv; tusen takk! 🙂
    jo, den gjekk midt på tre trur eg, men eg håper håper på ein 5’ar 😀
    Da gjenstår å sjå 🙂
    så kjekt! 😀

  5. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

