Inspirasjon og tips · om bloggen

Lyst å være med på «Giveaway»?(giveawayen er avsluttet!)

Som jeg skrev i dette innlegget  tidligere i dag så er det på tide med en giveaway her på bloggen! Alle kan delta og du trenger heller ikke å ha blogg for å delta! Under ser du premiene du kan vinne!

Litt større bilde av ringen:

INFO:

Øverste bilde ser dere en godluktende Body Butter fra Boots med lukt av vanlije og nøtter. Den er ikke så sterk lukt og går bra å smøre ut.Jeg hadde to av de body butter og tenkte «Trenger jo ikke 2stk,så da kan en av mine lesere få de».

Ringen er kjøpt på Glitter og er av «sølv» (str 20mm). Jeg har det med å kjøpe ting på impuls og en av tingene var den ringen. Den er fin og enkel,men jeg er ikke akkurat ring person. Har kun brukt den 2 ganger og ikke lenge av gangen heller.

Så jeg synes den ringen bør være hos en som liker å gå med ringer!  Andre tingene på bilde er ting jeg også har kjøpt på impuls. Neon rosa øreringer samt øreringer som var ganske enkle som jeg piffet opp med litt «glitter» får dere også med i «pakken».

Hva skal dere gjør for å vinne stusser dere?

– Legg igjen en kommentar på innlegget hvor du sier du deltar, husk å fylle ut alle feltene før du kommenterer.

– Du trenger ikke å ha blogg for å delta, bare husk med mail adresse hvis du ikke har blogg.

– Ikke noe krav på at dere skal dele innlegget! 

Jeg kommer til å bruke random.org for å trekke en heldig vinner onsdagen 5.oktober 2011! Kommer til å trekke vinneren ut på kvelden den dagen!

Lykke til alle sammen som deltar!

21 thoughts on “Lyst å være med på «Giveaway»?(giveawayen er avsluttet!)

    1. Takker:) fikk to stk av den body butteren av naboen,jeg er ikke den som bruker så mye av det. Så hadde jeg noe småting som jeg ikke kommer til å bruke så mye heller. 🙂

  1. Jeg vil også være med =)

    Vet du hvilken hudtype Bodybutter passer for? Jeg har ganske tørr hud, og er avhengig av å bruke hudkremer, så hvis denne passer for min hudtype hadde det vært genialt.

    Fin giveaway!

    1. Supert:) Er ikke sikker på den typen som er i giveawayen. står ikke noe særlig på boksen. Men skal være veldig fuktighetsgivende! Brukt den et par ganger,og huden ble myk etter på.

  2. Tilbaketråkk: Last chance! |
  3. Tilbaketråkk: Fullbooket dag |
  4. Tilbaketråkk: Varsku! Siste sjans! |
  5. Tilbaketråkk: Min onsdag var fylt.. |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

