Inspirasjon og tips · om bloggen

Giveaway ahead!

Ville bare si fra til min kjære lesere at det iløpet av denne helgen vil være en «liten» Giveaway her på bloggen! Jeg synes det er überlenge siden jeg har hatt noe konkurranse med premier. Sist var vel på den gamle bloggen min,og det er somsagt på tide med noe her også! Det er ikke store greiene,men håper dere blir fornøyd!

(linket)

Jeg vil gjerne gi noe tilbake til dere som er her på bloggen og lyser opp min hverdag! Det er godt å ha en blogg å komme til når ting går både opp og ned,og ha et sted å lufte tankene.  Dere er kjempe snille alle enhver og jeg setter pris på alle kommentarer dere legger igjen & besøk.

Jeg holder på å samle sammen noe «små» premier og har ikke 100% bestemt meg for hva som skal være oppi «pakka». Men følg med videre! Enten i dag eller i morgen jeg publiserer innlegget! Skal ikke være harde greiene for å vinne!

Men vil bare si før giveawayen,at dette er ikke noe giveaway for guttaboys,men hvis det er noen som titter innom kan det jo være en  fin gave til din kjæreste.

Følg med videre! Ha en kjempe fin helg!

7 thoughts on “Giveaway ahead!

  1. awwwww, for et hærlig, søtt innlegg, Nina 🙂 Blir spennende! (Og hei, de to siste setningene var skikkelig søte ,hihi! Den hadde jeg ikke tenkt på!)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

