30dagers ufordringen · Inspirasjon og tips

Dag 25 | 30 dagers utfordringen

Dag 25: Dine favoritt parfymer

[1] J.LO sin parfyme «Glow after dark» er en av mine favoritt parfymer. Den er litt tung i begynnelsen,men blir mye bedre etterhvert som den blir på. Fikk den til bursdagen min i fjor.

[2] DKNY Be Fresh Blossom fikk jeg av Nina M som bursdag gave i år,det er i en søt mini format. Passe for min del! Den er veldig drøy og man trenger ikke så mye på. Har prøvd også denne varianten i rød flaske. Den dufter også godt!

[3] BLV (Blvgari) jeg av to gode venninner! Den er gir fra seg  også en tung duft i begynnelsen,men dabber av etterhvert!

Har du prøvd noen av disse? Hvilke parfymer er dine favoritter?

 

10 thoughts on “Dag 25 | 30 dagers utfordringen

  1. Eg har ikkje prøvd noken av dei, men har lukta på j lo, den er god 🙂
    Eg har migrene så eg tåler nesten ingen parfymer, men har funnet ein eg tåler og som bare lukter frisk og reint, som om eg er nydusja og den heiter Clean, «Showerfresh» 🙂

  2. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

