Inspirasjon og tips

Studio-Et nytt norsk interiørmagasin

Snart lanseres det et flunkende nytt norskt interiør magasin som er det eneste interiørmagasinet i Norden som fokuserer på smarte og funksjonelle løsninger for de som har små/mindre leiligheter.

Studio sine stikkord er  trender, inspirasjon, funksjonalitet og norsk, egenprodusert stoff er temaer som står sentralt i magasinets redaksjonelle innhold. Dette bladet er kanskje midt i smørøyet for deg som flytter hjemmefra til en trang studentleilighet og har store drømmer for både bruk av plass og interiør!

Dette bladet kan du abonnere hos Bladkongen.no for en rimlig pris eller gis bort  til en venninne i julegave?

Annet tips jeg har fått fra Bladkongen.no idag er et fint tilbud til deg som kanskje trenger en avkobling. Frem til kl.23.59 i dag 30.september får ALLE som bestiller et valgfritt abonnement, et gavekort på en herregårdsweekend som gjelder på over 40 ulike hotell, herregårder og slott i hele Sverige.Verdi fra 800-2000kr. Du betaler kun for frokost og middagspakken. Les mer her: http://customer.se/avkoppling/

Er Studio er magasin du kommer til å kjøpe?

Info mine lesere: Dette innlegget er skrevet påvegne av bladkongen.no og inneholder reklame.Altså et reklamebasert innlegg.
 

4 thoughts on “Studio-Et nytt norsk interiørmagasin

  1. Jeg er jo ikke akkurat den som er interesert i sånt, og ikke trenger jeg det heller (jeg trenger heller noen som kan fikse barnerommet mitt, haha!)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

