Inspirasjon og tips

Konkurransetips: Vinn MD formulations ansiktsrens!

Siv sin blogg har hun en fin giveaway hvor du kan vinne en MD formulations ansikts rens som er for alle hudtyper! Jeg er veldig treg med å delta,og jeg tror fristen er i morgen eller så. Er ikke så mye du trenger å gjøre heller! Les mer om konkurransen/Giveawayen her!

Noe jeg trenger sårt nå er ansiktsrens som funker og jeg har hørt mye positivt om det merket her! Er det fler som trenger det? Da er det bare å delta på konkurransen/Giveawayen!

8 thoughts on “Konkurransetips: Vinn MD formulations ansiktsrens!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

