Bloggroll/Blogganbefalinger · Inspirasjon og tips · om bloggen

Bloggroll #5

På tide med en ny bloggroll og stikkordet for dette bloggroll innlegget er vel mote og inspirasjon. Anbefaler alle bloggene under og et par av de er blogger jeg nylig har blitt fast leser av! Enjoy!

Livingdoll er en blogg som skrives av Elise Bahia og handler om hennes hverdag samt mote. Jeg har ikke fulgt denne bloggen i tykt og tynt,men etter å lest et intervju av henne i det nye bloggmagazinet «Streetstyle» har jeg fått litt annen oppfatning om jenta bak bloggen. En blogg som jeg kommer til følge med mer nå!

Fashion Diaries skrives av Julie W og er som bloggtittelen tilsier en blogg om mote. Vi får se inspirerende bildre av antrekk,accessorize og andre ting som er i moteverden. Bloggen er enkel og designet er oversiktelig!

Fab Fashion For Less er en blogg som jeg blir mer og mer glad å titte innom. På bloggen får vi se inspirerende outfit/antrekk bilder og ting som er i moteverden. Vi får tips på steder hvor man kan få mote for en billig penge.Enkel og fin blogg som gir deg mye,og bloggeren er kjempe koselig og legger igjen koselig kommentarer!

Har du vært innom noen av de bloggene før? Hvis ikke anbefaler jeg en tur innom!

 

 

12 thoughts on “Bloggroll #5

  1. Fab Fashion For Less er også en av mine favoritter! Bloggeren er kjempesøt og det er min type moteblogg kan du si, passer litt mer for oss som ikke vil legge igjen hele månedsbudsjettet på klær samtidig som man får gode tips 🙂

  2. Tilbaketråkk: Bloggroll #7 |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

