30dagers ufordringen · Reise og Livsstil

Dag 21| 30 dagers utfordringen

Da forsetter jeg med 30 dagers utfordringen etter helgens lille bloggpause!

Dag 21 : 3 steder du har lyst til å reise til i skrivende øyeblikk….

[1] Jeg har veeeldig lyst å dra tilbake til Hellas/Athen igjen. Selvom jeg var der i 7 uker i forbindelse med studier, var dagene for det meste fylt med utflukter,overnattingsturer og forelesninger. Fikk jo mye fri,men det ble for det meste brukt til å tusle rundt i Athen,henge på Starbucks eller bare slappe av.

Hvis jeg skal til Hellas en gang til skal jeg på øyhopping.

[2] New York

(linket)

Det er ikke bare NY jeg ønsker å dra til når jeg først er i USA,men det er den første stedet jeg vil besøke når jeg en gang kommer ditt. Aller største drømmen ville vært å reise gjennom USA(Route 66) eller som det heter «the mother road»

(linket)

[3] Island

(linket)

Er nok ikke alle som ville reist ditt akkurat nå,men har lenge hatt lyst å dra til Island. Har lyst å reise rundt omkring,telte ute og oppleve naturen. Selvom jeg ikke er den som har vært ute mye i marka/naturen er det nå i de siste årene at jeg virkelig har fått lysten på det.

Har ikke så mye utstyr heller,men skal begynne å ønske meg litt «ut-på-tur» utstyr etterhvert!

(linket)

Hvilke tre steder ville du ha reist til nå?

16 thoughts on “Dag 21| 30 dagers utfordringen

  1. Jeg har hatt lyst til å reise til Island i mange, mange år. Sukk… 🙂

    Hvis jeg skulle ha bestemt meg for tre reisemål akkurat nå, hadde det i allefall blitt en real rundtur på de Britiske øyer (jeg er jo stadig i Skottland, men Storbritannia har mye mer å by på en skotter i kilt – selv om det er fint i seg selv). Også hadde jeg antageligvis besøkt minst et øst-asiatisk land.. Japan, Kina eller Korea… Eller kanskje Mongolia? 🙂

  2. Jeg er glad i de greske øyer, det er så deilig å være der! New York er også fantastisk, jeg har vært der en gang og skal helt klart tilbake!! Men akkurat nå kunne jeg tenke meg noe litt mer eksotisk som Maldivene…det hadde vært digg 🙂

  3. Jeg elsker London jeg! Så der skal jeg tilbake mange ganger 😀 New York har jeg alltid drømt om også 😀 Men jeg har litt lyst å se masse av USA når jeg først er der borte. 😀 Vi skal til Egypt nå i vinter. Gleder meg, har bare vært to ganger i Spania før i sånne «sydenland».

  4. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |
  5. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

