Bursdager og andre festligheter · om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

The Past

Helgen tok jeg meg en «mini-bloggpause» ettersom her hjemme var det bursdagsfeiring og overnattingbesøk.

Under skal jeg oppsummere litt i bilder og tekst hva som har skjedd .

Torsdagen(22.sept.)

Jeg var en tur i Sverige med moren og faren min forrige torsdag. Der fikk jeg handlet meg litt små  ting bl.a neglelakk og en bok. En fin «Harry-tur» med andre ord!

Fredag/Lørdag (23. og 24.sept.)

På fredagen fylte moren min som jeg har nevnt et par ganger, 60 år. Fredagen feiret vi her hjemme litte granm før vi  på lørdagen feiret med resten av familien og svigerfamilien. Det var en kjempe koselig feiring begge dagene og moren min var kjempe fornøyd med gavene hun fikk.

Nevøen til meg og søsteren min ville gjerne sove over og da ble det overnattings gjest denne helgen også.:)

Søndag (25.sept.)

Søndagen(altså igår) var en kjempe fin og rolig dag. Jeg gikk en rolig tur i høstsolen og tok et par bilder(dere kan bl.a se dem her!). Det har vært dagen for å slappe av,spise reste middag og selvsagt restene etter alle kakene.

Selvom helgen var kjempe koselig har jeg slitet med en vond hodepine og slapphet som ikke ville gi slipp. Jeg har konstant vært trøtt selvom jeg i helgen nå har lagt meg mye  tidligere enn jeg har gjort før og jeg har ikke hatt energi til mye. Får håpe det er noe som går over!

Håper alle har hatt en fin helg!

16 kommentarer om “The Past

  1. Høres ut som en fin helg. Til tross for hodepine og slapphet. Her i huset har det vært full rulle hele helgen, med åpen brannstasjon på lørdag og eplefestival på søndag. Vi har storkosa oss alle sammen.

    1. Vært en kjempe fin helg 🙂 Hodepinen har gitt seg heldigvis! Var visst åpen brannstasjon over alt 🙂 Nevøen min var på det før han kom til bursdagsselskapet:) morsomt det!

  2. Hørtes veldig koselig ut! Men kjedelig med hodepine og dårlig form…håper du blir bedre fort og at det ikke er noe influensa på vei.
    Sv: hehe vi er nok flere som liker EJ 🙂 Jeg er blitt avhengig av DOOL og klarer ikke slutte se på det nå!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

