Bursdager og andre festligheter · om min hverdag

Mine helgeplaner

(linket)

Som jeg skrev i går så fylte moren min 60 år og idag skal det feires med et selskap for familien. Så det blir full rulle med god mat,kaker og gaver! Etter selskapet får vi en søt liten overnattings gjest (nevøen min) som skal være over til søndagen.

Det kommer til å bli en koselig helg,men jeg får ikke så mye tid til å blogge. Så det blir en liten bloggpause i helgen og jeg kommer tilbake på mandagen med bloggportrett,forsettelsen på «30 dagersutfordringen» ,en nokså forsinket filmomtale om «Captain America»(les Nina M sin her!)osv.

(linket)

Ville bare ønske alle sammen en kjempe fin  helg alle sammen!!

 

Vil også ønske følger nr 40 på bloglovin velkommen, synes det er stas å se at nye følgere og nye lesere!

25 thoughts on “Mine helgeplaner

  1. Hørtes jo ut som en bra helg det!! håper det ble et koselig selskap 🙂 Jeg har bare en rolig kveld, og det er så godt å slappe av når jeg har fri. Neste helg er det jobb igjen.

  2. Tilbaketråkk: The Past |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

