Bursdager og andre festligheter · om bilder og sånt · om min hverdag

60 år

FOTO: Privat

Idag fyller min mor 60 år og jeg vil her også ønske henne  her en kjempe fin bursdag! I morgen blir dagen fylt med god mat,vin og gaver da vi skal ha familieselskap!

FOTO: Privat (moren min i midten)

Du har vært gjennom både oppturer og nedturer gjennom de 60 år du har levd hvor du alltid  har kommet ut sterkere..

FOTO: Privat // USA- Her moren min (t.v) med moren hennes igjen,og onkelen til hennes kusine.

Så denne helgen er jeg kanskje ikke så mye å finne på pcen,men skal prøve å få laget noen forhåndslagret innlegg!

Ha en kjempe fin helg alle sammen!

15 kommentarer om “60 år

  1. Tilbaketråkk: Mine helgeplaner |
    1. Har vært en kjempe koselig feiring!:) Vi har slekt i USA , moren min har sin kusine og fetter der. Så har de fått barn igjen,osv.hehe:) men vi har ikke truffet dem (jeg og søsteren min)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

