Inspirasjon og tips

Naillove | Neglelakkene «Plum»/ «Taupe» fra H&M

tirsdagen var jeg på en «minishopping» og fikk med meg to neglelakker fra H&M. De kostet bare 9,50 kr pr stykk og rommer 7ml med neglelakk.

Neglelakk fra H&M ("Plum")

Den lakken ovenfor likte jeg godt, og den gav en fin overflate når den tørket. Det tok heller ikke så lang tid før den tørket heller. Den heter «Plum» og er en ganske mørk lilla farge selvom det ikke synes det på bildet. Begge neglelakkene bør man minst ha 2 lag,og den holder faktisk ganske lenge før det blir noe som helst merker. Neglelakkene for min del blir litt slitt ytterst pga jeg har utslett (psoriassis) og det skyldes at jeg klør veldig mye i perioder.

Selvom neglelakken koster under 10 kr er det et greit og billig alternativ. Nå har jeg ikke testet hvor lenge den holder(bytter veldig ofte neglelakk),men hvis jeg ikke hadde byttet over til fargen på bildet under,så kunne den fint ha vart 3-4 dager tipper jeg.

Neglelakk fra H&M ("Taupe") Var litt uheldig med lakken på lillefingeren,kom borti noe før den tørket.

Neglelakken «Taupe» fra H&M kostet like mye som «Plum» og gav samme resultat. Jeg er veldig flink til å styre med ting før neglelakkene får tørket ordentlig så på bildet ble det ikke helt som det skulle.

Taupe har nesten samme farge som en Cappocino/Cafe Latte(eneste fargekombinasjon som jeg kommer på i farten).

Den virker ganske tynn og lite dekkende i begynnelsen,men etter 2 lag får du et fint resultat. Hvis du skal ha mer lag så anbefaler jeg å vente litt mellom hver påføring.

Utenom disse to ovenfor så jeg 2 andre farger i samme «flaske» eller utgave. Husker ikke navnene på de,men det var en i rustrød/oransj aktig farge og en med en rød/rose farge.

Har du prøvd disse før?

 

 

 

25 kommentarer om “Naillove | Neglelakkene «Plum»/ «Taupe» fra H&M

  1. Så lekkert 🙂 Ikke prøvd, men frister – skal bare være snill mot neglene mine først hehe 😉

    Sorry lite kommentarer på bloggen din – jeg følger den, altså 🙂 Men er så mye styr med vasking og utflyttning fra leilighet nå. Skal ut den 30 sept., så går i ett. Ikke så mye tid til blogg, men kommer sterkere tilbake 😉

    1. Anbefaler de værtfall:)

      Det går helt fint Elisabeth,skjønner at man ikke alltid rekker å kommentere alt. Jeg slenger ut mye innlegg til tider også,så det er ikke lett å følge med:) Når det gjelder flytting så skjønner jeg godt at man ikke får tid til alt:)

  2. Ååå, jeg og vil ha så sterke og sunne negler at jeg kan bytte neglelakk ofte! Mine er så slitte og tynne, så de brekker av eller fliser seg opp 😦 Den gråbeige neglelakken var veldig fin 🙂

    Takk for at du tipset om konkurransen min forresten 🙂

    1. Bare hyggelig Karoline!
      🙂 Du får kjøpe sånne lakker fra Depend som styrker neglene. Har vurdert å kjøpe de selv pga mine negler begynner å bli litt slitt. Det er viktig å ta vare på neglene værfall når jeg er skifter ofte:)

    1. 🙂 Da anbefaler jeg de! Trodde ikke at det ville bli fint resultat med de «billige» lakkene! Men faktisk så ble det fint resultat,minus at jeg har det med å få merker pga jeg gjør ting før neglelakken tørker helt:) hehe

  3. Sv; Ja, det er de absolutt!! Har så lyst til å dra til Afrika generelt, at jeg sterkt vurderer sånn frivillighetsprogram-opplegg :p

    // Haha, som vanlig! :p Det gjorde vi også 🙂

    Hehe, merker aldri at jeg blir mer våken av å drikke kaffe, jeg…

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

