om min hverdag · om mine følelser og tanker

Hello and Goodbye

(linket)

Da skal jeg snart stikke til Sverige en liten tur med mine foreldre på «Harry-tur». Det er faktisk 2 måneder siden sist og da var det 22.juli. Det er litt blandet følelser å dra igjen,og det var en dag som jeg fra starten av hadde en ganske ekkel og urolig følelse i kroppen.Men skal ikke dvele ved det nå!

Idag er det minste finvær og  selvom det blåser en del så blir det nok en fin tur!

Ønsker alle en fin torsdag!

15 kommentarer om “Hello and Goodbye

  1. Skulle vel egentlig ha reist til Sverige å handla vi oså, når jeg ser den gedigene handlelista vår. men, det er mat for den nesten mnd da, så forhåpentligvis, så sparer vi litt på å handle sjeldent her hjemme også. Eller kanskje jeg skulle ha overtalt Øyvind til å kjøre til Sverige… Hmm.. tenke tenke..

  2. Harryturer er kuult 😀 hihi

    Var også på dagstur til Sverige den 22. juli. Var fælt å komme tilbake og skru på TV-en å se at det hadde vært en bombe. Da det første sjokket hadde lagt seg, begynte skytinga på Utøya. Det var så ufattelig trist. Eller, det er…

    1. Det er det vettu!

      Ja,det kom som et sjokk! Vi stoppet på veien hjemover hos en familievenn og så på nyhetene at bomben hadde gått av. Så på nettet på mobilen min på hjemover veien at skytingen på utøya hadde startet. Det er ufattelig trist og ubegripelig. :S

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.