30dagers ufordringen · Bloglove · Inspirasjon og tips · om min hverdag

Dag 20| 30 dagers utfordringen

Dag 20 :5 blogger du liker og anbefaler…

Har mange fine og flotte blogger jeg følger,og under er en knippe av de. For flere sjekk ut «Blogger jeg leser» i menylinjen min samt Blogglinker i sidemenyen min(på hovedsiden).

Lillesmurf| Lillesmurf skrives av den koselig og hyggelig Kari og handler om hennes hverdag,studier,bryllup,bøkerogmasse annet fint. Det jeg liker ved Kari’s blogg er variasjonen i innleggene hennes og at hun alltid legger igjen koselige kommentarer!

Julies Bokbabbel| En bokblogg jeg anbefaler for alle og enhver bokelsker! Julies bokblogg er en av mange bokblogger jeg er innom ofte. Hun skriver kjempe bra anmeldelser og man får mye tips til bøker. Både de man bør styre unna og de man bør ha i bokhylla si!

Seriefreak| En blogg som absolutt er å anbefale for alle tvelskere! Her finner du mange promo,rykter,spoilere og annet info om dine favorittserier! Bloggeren følger sendeskjemaet i Usa,og det kan derfor hende at det er spoilere her og der! Så er du advart!hehe

Marita| Dette er min lillesøsters blogg og jeg har fulgt den fra den ble startet. Hun skriver om sin hverdag,studier,mote,skjønnhet og musikk. En blogg med variasjoner!

Nina M| En av blogg som skrives av en av mine gode venninner! Hun blogger om alt fra hverdag,film,musikk og reiser. Hun har bl.a jobbet 1 år i Disney World i USA,og har vært rundt omkring i USA .

Som nevnt innledningsvis har jeg mange flere gode blogger å anbefaler og kommer stadig over nye. Skal prøve å bli flinkere med bloggrollene mine (som har uteblitt et par uker nå).

8 kommentarer om “Dag 20| 30 dagers utfordringen

  1. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

