30dagers ufordringen

Dag 19| 30 dagers utfordringen

Dag 19 Tre kjendiser/skuespillere  som du liker godt..

Jeg har ikke kun valgt skuespillere,men litt blanding under. Disse tre er de jeg liker best!

[1] Oprah Winfrey | De siste par årene har jeg virkelig fått opp øyne for Oprah, og fra før av så fulgte jeg virkelig ikke med på programmet heller. Det skyldtes vel også at vi her hjemme hadde ikke TV3 før 2,5 år siden. Etter 25 år med talkshowet med samme navn som henne har hun avsluttet serien Jeg så på avslutnings konserten som gikk i reprise på fredag/mandag på TV3 og jeg felte et par tårer underveis. Hun har virkelig jobbet hardt for å komme seg der hun er,og hun har gitt så mye igjen. Nå har jeg virkelig lyst på følge med på hele «Oprah» fra starten av og kanskje jeg kjøper samleboksen når den kommer ut.

[2] Ty Pennington| For de som ikke kjenner til Ty,så er det han som leder programmet «Extreme Makover: Home Edition» som  går på TV3.  Har fulgt med på «Extreme Makover: Home Edition» mye og liker utrolig godt hva både Ty og laget hans gjør for de familiene de hjelper. De forandrer flere liv og det er ikke til å unngå å beundre.

[3] Tom Hanks | Helt siden «Forrest Gump» har jeg likt ham og liker utrolig godt rollene han får. Han er veldig god skuespiller og er flink til å tilpasse seg ulike roller & type filmer. Er klar over at han spilt i flere filmer før «Forrest Gump«,men det er fra den filmen jeg fikk øyne opp for han. Han  har vunnet 2 oscar  [filmen Philadelphia (1993) og Forrest Gump (1994).]  Den nyeste filmen som Tom Hanks er med i heter Larry Crowne.

Har du noen kjendiser / skuespillere som du liker godt?




9 thoughts on “Dag 19| 30 dagers utfordringen

  1. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

