om min hverdag

Dobbelt booking

I går (tirsdag) så ble det dobbel booking ved at jeg skulle møte et par venninner både i Oslo og deretter på Jessheim. Så igår var det tid for litt sosialisering og det synes jeg var kjempe koselig å få gjort.

I Oslo møtte jeg Heidi og Synnøve for å være med en tur på Oslo City og for å spise litt på Nam Nam & drikke kaffe på Cafe Sør etterpå.

Det var deilig å komme seg litt ut fra hjemme og få vært litt med venner. Vi fikk skravlet en del og snakket litt ut om det har skjedd i det siste.

Jeg forlot så mine venninner på Cafe Sør for å så ta et nokså stappfullt tog til Jessheim. Der skulle jeg møte Nina M og Hanne en tur for å være med på shopping.Det ble jo ikke mye for min del,men fikk kjøpt meg to billige(men ganske gode) neglelakker på H&M samt det nye bloggermagasinet «Streetstyle».

Vi stakk også innom stamkaféen vår La Mocca på Jessheim Storsenter,og da var det tid for min andre Cafe Mocca(noe som jeg senere skulle angre på når jeg skulle sove).

Nina M var snill å kjørte meg hjem og vi fikk skravlet litt mer i bilen. Jeg var nokså sliten når jeg kom hjem etter å flydd både rundt på Oslo City og Jessheim Storsenter. Så det ble bare Grey’s Anatomy på min del før jeg la meg. Fikk ikke sove på lenge,men leste litt i «Haikernes Guide til Galaksen» for å bli mer trøtt.

Men det var en kjempe fin dag !

17 kommentarer om “Dobbelt booking

  1. Kan skjønne at det ble en slitsom dag :p

    Sv; Hehe, da hender det jeg eksperimenterer også :p

    // Det er kanskje ikke så rart, jeg er vel kanskje muligens litt overdrevent stor fan :p

    // Du må jo se den, den er så søt! Men den har litt julefeeling over seg, så da burde du se den til jul 😀

    // Takk 🙂

  2. Koselig med venninnedager selv om det kan bli litt stress 🙂 Har lyst til å teste de nye billiglakkene til h & m eg også 🙂 Legg gjerne ut swatches av dem om du har mulighet. Kjøpte du bladet på h & m også? Har lyst til å lese det 🙂

    1. Var veldig koselig! 🙂 Kom over den ved en «tilfeldighet», var ikke ved de «vanlige» neglelakkene fra H&M. Men litt for seg selv.:) De jeg kjøpte heter «Plum» og «Taupe»

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

