om min hverdag · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Fremover

Begynner å kjenne det på kroppen at høsten er her. Den er her for å bli og vi må alle på enhver måte innstille oss på det. Høsten for meg var kanskje klar for et par måneder siden da jeg var student. Nå som jeg har tatt valget om å avslutte det studiet som ikke var rett for meg er det en uviss tid i vente.

Fremover skal det skal gå med jobbsøkingen og fremtiden skal forholdsvis bli planlagt. Men vet ikke om jeg er helt klar ennå å komme med et A4 svar på hva jeg skal gjøre fremover. Dagene går opp og ned,og jeg verdsetter de dagene hvor ikke topplokket er stappet fullt av bekymringer.

(linket)

Jeg bare håper jeg kan få ting på litt avstand,at jeg får fri til å finne ut av ting uten å stresse. Dette stresset og forhåpningene som fra før av tynget meg ned.

Men hverdagen skal gå videre uansett og jeg får gjøre det beste ut av det.

(linket)

 

24 thoughts on “Fremover

  1. Det er kjedelig når ting ikke går som det skal og man har lagt ned mye tid og arbeid. Men det er likevel viktigst å gjøre det som føles riktig, håper du finner ut av det. En pause kommer nok godt med 🙂

  2. ting blir nok lettere nå som du har «kvittet» deg med studiene som var en tung byrde. 🙂
    men så fort du har funnet deg jobb, blir nok ting for mye bedre. blir nok godt å få egne penger igjen !:D

  3. Ja, nå er virkelig høsten her.
    Du får bare ta tiden det trenger for deg å finne ut hva du skal drive med. Jeg skjønner at det kan være vondt å tenke på inniblandt, men med en gang du får noe å gjøre, så blir det nok bra 😀

  4. Du får ha lykke til søte 🙂
    Jeg sluttet selv på et studie som ikke var for meg for litt over et år siden nå, og har ennå ikke funnet ut hva jeg skal fremover. De dagene jeg klarer å la vær å tenke på det og heller bare prøve å la vær å stresse så kanskje svarene kommer til meg, det er gode dager.

    1. Takk jeanette!:) Er ikke like lett å finne ut hvilke studie som er rett for en.
      Føler det samme som du sier i kommentaren ovenfor:) men vi får fokusere på de gode dagene:)

  5. Du får bare bruke litt tid framover på å tenke etter hva du vil. Det hjelper ikke å stresse! Ting faller forhåpentligvis på plass etterhvert. Du kommer helt sikkert til å få en jobb snart 🙂 det krysser jeg fingrene for!!

    1. Ja, har tenkt å ta tiden til hjelp og få oversikt over ting. Valgmuligheter og samme tid holde utkikk etter jobb. Har nylig bestemt meg for dette og jeg føler jeg trenger litt mer tid før jeg hopper ut i jobbjakt og stress rundt det. Vet at det er noe jeg må gjøre,men akkurat nå trenger jeg litt pause.:)

  6. Finn en jobb, tjen penger og reis verden rundt:p! Det var en av mine planer, dra på jordomreise.. men hadde aldri nok penger/tid etc.. Har vel ikke akkurat det nå heller:p.. Reiser derfor litt i ny og ne.. for å ha noe å «glede» seg til i fremtiden.. jeg kan ikke si at 100% jobb er så gøy:s.. derfor er det godt å ha reise jeg ser frem til..

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

