30dagers ufordringen · Inspirasjon og tips

Dag 17| 30 dagers utfordringen

Dag 17  Hobby: Neglelakk

Denne dagen i «30 dagers utfordringen» skal jeg skrive om en av mine hobbyer. Nemlig neglelakk. Vet ikke om det å slenge på seg neglelakk og ha veeeldig mange neglelakker kan kalles en hobby eller ikke. Men værtfall jeg liker å pusle med neglelakk og slenge på ulike fargekombinasjoner og prøve å være litt kreativ. Er ikke proff med negldesign eller mønstere(lang bort fra å være det),men prøver å lage noe spesielt vri hver uke eller bytte farger hver uke.

forrige ukes "look". Tatt med mobil kamera,så det synes ikke så veldig godt.

Før så var jeg ikke den som hadde på meg neglelakk og det hele «neglelakk» interessen startet vel for over 1,5 år siden. På min daværende jobb kunne jeg ikke bruke så mye neglelakk og da jeg måtte slutte i fjor januar begynte jeg  for fullt med å teste ut ulike neglelakktyper og fargekombinasjoner o.l

OPI Nail Polish Serena SERVIN' UP SPARKLE S98 .5oz | Denne har jeg! Kjøpt på Ebay!

For det meste kjøper jeg «billig» neglelakk fra Depend som oftest ikke er store greiene i lengden. Men har i det siste fått tak i OPI neglelakker og neglelakk fra Maxfactor. De holder gjerne mye lengere.

Ellers så er neglelakkene fra H&M ganske greie med slutt resultatet. Neglene får en fin og matt overflate etter neglelakken har tørket. Men har erfart at man ikke skal legge på mer en 2 lag. Det blir veldig lett å få striper hvis man f.eks legger på tre lag osv. .

(linket)

Jeg har planer om å få kjøpt en del «negleklistre»merker eller sånne merker man setter på neglene etter du har tatt på lakken. Sett noen ulike sett på ebay til en billig penge,men vi får se!

(linket) Kjempe fine negler!

-Er du den som bruker mye neglelakk?
-Har noen noen merk som du holder deg mest til?

 

19 kommentarer om “Dag 17| 30 dagers utfordringen

  1. Så nydelig! Jeg har alltid hatt mange neglelakker. Jeg bruker mye disse billig merkene jeg også, for å ha mange valgmuligheter, synes det sitter bra med god over- og underlakk!

    1. Så bra at det ikke er bare meg som flommer over med neglelakker:) Er ikke så flink å ha super knæsje farger,men skal kjøpe noen fra depend som jeg har sett på .:)

  2. Likte glittereffekten på det øverste bildet 🙂 Og så var de veldig kule de nederste – har tenkt litt på sånne «lamineringsgreier» selv, men det er liksom ikke blitt til enda 🙂

    1. Den neglelakken jeg har ovenfor er egentlig en «gylden» holografisk neglelakk fra merket nubar(kjøpt på ebay),men så prøvde jeg med en helt vanlig farge neglelakk under. så fikk det den effekten:) Har ikke fått kjøpt sånne lamineringsgreier heller,men fått et par klistre merke plater av søsteren min:)

  3. Bruker neglelakk når jeg ikke er på jobb! Er ikke alltid jeg tar meg tid til å eksperimentere, som i dag, da skal jeg bare slenge på et eller annet.

    Har også kjøpt sånn neglelakkklister, husker ikke hva de heter, men er bare å lime på neglene, vips så har neglene et fancy mønster!

  4. Så artig at du også liker neglelakk da 🙂 Har fått ganske mange i samlingen min etterhvert eg også! Har forresten en konkurranse gående på bloggen min akkurat nå hvor man kan vinne stemplingsutstyr til negler blant annet. Bli med om du vil 😉

  5. De med blomster var utrolig kule!
    SV: Jeg får ALLTID merker fordi jeg ikke venter lenge nok, jeg bruker to lag, nå er mine billig merker fra utlandet, depend eller HM. Var veldig overrasket over Chanel sin som ikke gav noen merker, selv med kort ventetid (den kostet jo 10 ganger mer:p). Vi får se om det holder lenge:p

    1. Syntes det jeg også:) Fant det bilde med blomstene på weheartit.com:) De har mye fine inspo bilder!

      // Ja,det lønner seg å gå litt opp i pris når det gjelder neglelakker:)

  6. Jeg eeeelsker neglelakk! 🙂 Jeg liker H&M sine utrolig godt, så de kjøper jeg oftest. Ellers kjøper jeg ofte billig når jeg reiser sånn at det blir superbillig (et par euro). Har en fra OPI som jeg elsker kosten og fargen på, og så har jeg kjøpt med en fra Chanel og selv om den ikke holder så lenge så er fargen helt unik, så det gjør det verdt pengene 🙂

  7. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

