Inspirasjon og tips · om musikk

Music

I det siste har jeg bare fylt Ipoden min med «gammel musikk» og trenger litt ny musikk der også. Min kjære Ipod har fulgt meg gjennom tykt og tynt i 4 år og jeg er redd for den dagen hvor den «dør». Jeg kommer nok til å kjøpe meg en ny Ipod når den tid kommer ettersom de er bra på holdbarhet(så lenge du behandler de fint).

Så jeg lurte på om dere hadde noen musikktips?

Jeg har spotify så det er bare linke til deres spillelister! Musikk smaken min er alt fra Pink til Avenged Sevenfold eller  Taylor Swift til Bon Jovi. Så det er litt av hvert!


Bilde kilde: Alle linket// all picture are linked

15 thoughts on “Music

  1. Musikk er viktig…livet kan ikke leves uten musikk for min del!! Jeg hører på veldig mye, og på ipoden har jeg både nytt og gammelt. Ikke stol på at ipoden holder for evig, jeg er allerede på min andre siden den første hang seg opp. Vet ikke om det er så mye nytt jeg kan anbefale…jeg digger den siste til Maroon 5 om dagen! Du kan jo finne den siste singelen til Lise Karlsnes og høre om du liker den 🙂

    1. Helt enig med deg! Musikk er viktig! Den ipoden jeg har har vart i snart 4 år(5 år til januar mnd). Det spørs kanskje hvilken «generasjon» du har og hvor mye man bruker den:) Men min begynner å bli litt «rar».Krysser fingrene for at den holder ut til jeg får meg jobb,så jeg kan kjøpe en ny mp3 spiller:)
      Skal sjekke Maroon 5 og Lise Karlsnes:)

  2. hihihih, jeg har også baaare gammel musikk. Scrap det, jeg har bare MCFLY på min MP3 ;D Så, McFly- That’s the truth ;D Også Frida Amundsen – Closer!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

