30dagers ufordringen · om bilder og sånt · om mine følelser og tanker · På godt & Vondt...

Dag 13| 30 dagers utfordringen

Dag 13: 10 ting som kan få deg til å smile..

Det er viktig å sette pris på de tingene som gjør deg glad i livet. Selvom det er små og kanskje «ubetydelig» ting i den store skalaen. Under er det ti ting som får meg til å smile eller retter sagt bli i bedre humør eller rett og slett glad.


  1. Høres kanskje litt «klisjé» aktig å si det,men jeg blir glad når jeg ser folk lykkes med ting de har satt for seg.
  2. I løpet av de 3 årene jeg gikk på UiO så har jeg tilbragt mye tid på buss. Det som gjør meg glad er de  hyggelig buss sjåførere og spesielt måten de hilser på hverandre når de kjører forbi hverandre. Viser en slags fellesskap dem i mellom.
  3. Når familien er samlet..Ingenting er bedre det!
  4. Etter at nevøen min har begynt på skolen nå(1.kl) så har jeg blitt glad/i bedre humør å se hvordan han vokser av å lære ting. Han har lært litt engelsk og kan skrive navnet sitt.
  5. Se eldre ektepar holde hendene når de går turer. Høres kanskje litt merkelig å bli glad over det. Men det er noe med evig kjærlighet ,at det er håp for alle og enhver til å finne sin sjelvenn  her i livet.
  6. Sitte med en god bok og leve seg inn i det. Jeg er en bokelsker delux og ingenting gir meg bedre glede enn å lese en god bok som får meg gjennom hele følelsespekteret. Fra både glede til sorg.
  7. Høres kanskje litt overfladisk nå,men jeg blir i bedre humør når jeg driver å steller meg neglene mine og ikke minst lakkere neglene mine. Liker å eksperimentere med ulike farger og neglelakk typer. Det får min kreative side til å komme ut.
  8. Høre på musikk. Musikk er noe jeg elsker å høre på og når jeg tar bussen er Ipoden alltid med.
  9. Være med gode vennner enten på kino,kafébesøk eller gåturer. Gode minner som skapes.
  10. Ta bilder. Selvom jeg ikke er den som tar sjanser med bildemotiver så liker jeg veldig godt å ta bilder og særlig av naturen. Selvom jeg ikke er ute mye i skog og mark som jeg skulle ønske er det noe med naturen som gir meg /sinns)ro.

Var ikke lett å finne 10 ting som gjør meg glad,og jeg måtte tenke litt «utenfor boksen». Det er kanskje atypiske ting som er på listen min. Men ting og resultatet av det som er på listen som igjen gjør meg glad.

HAR DU NOEN TING SOM GJØR DEG GLAD/FÅR DEG TIL Å SMILE?

 

Kilde: Bildene er linket//all picture are linked

16 thoughts on “Dag 13| 30 dagers utfordringen

  1. Sånne utfordringar er gøy! Av og til er det vanskeleg å vite akkurat kva ein har lyst å blogge om, då er det til bra hjelp 🙂 Eg smiler jo av det meste, haha!

  2. Mange fine ting å bli glad av! Jeg blir glad når hunden møter meg i døra med logrende hale og glade øyne. Når vi har hatt en fin dag på skolen med mye latter og tull. Når en kunde takker for god hjelp og går fornøyd ut av butikken. Når jeg får god tilbakemelding på en oppgave jeg har jobbet mye med. Og når sola skinner 🙂

  3. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

