om underholdning · Tvserier

Vampire Diaries Season 3

Idag den 15.september er det premiere i USA på den tredje sesongen av den «hardtbitende» drama/spennings serien. Skal ikke ødelegge sesong 2 for de som ikke har sett den,men for de som er nysjerrige for seriescoop og spoilere fra serien kan sjekke ut Seriefreak sin kategoriside her!

Det jeg har lest om den kommende sesongen er at vi får vite litt mer om «the originals»/vampyrene. Det blir som vanlige en del drama og intriger på ulike kjærlighetsfronter(vil ikke si hvilke).

Som vanlig må vi her hjemme i kjære Norge vente til dagen der på å se episodene. Ulike nettsteder hvor du kan se det serien på er bl.a Sidereel.com (les mer om hvordan nettstedet funker her!), Surfthechannel.com, Projectfreetv og Casttv.com(her kan det hende du må betale).

Skal du følge med på Vampire diaries?
Eller venter du på den kommer på norske tvskjermer?

 

INFO: Jeg sendte mail til TVNORGE og lurte på når sesong tre av denne serien begynner på norske tvskjermer. Fikk svaret at det var i tidlig 2012. Dvs på vårparten!

->Sjekk innlegget «Tvserier høst 2011» hvor jeg lister opp ulike premiere datoer for tvserier jeg følger med på.

Kilde:Alle bildene er linket// all pictures are linked

13 thoughts on “Vampire Diaries Season 3

    1. I know:) hehe. Begynner å bli litt «mørkere» serie. Forut har det vært en balansert gang,og det er jo greit det. Men likte episoden og spent på hva som skjer videre!

  1. hvordan kanal og nettside finner du sesong 3 ? elsker vampire diaries, er snart ferdig med sesong 2, å trenger sesong 3 så fort som mulig! håper du kan hjelpe meg 🙂 klem!

    1. Det er jeg litt usikker,men har sendt mail til TVnorge å hørt. Sier fra når jeg får vite mer. Men regner med på vår 2012. Den har nylig begynt i USA nå. 🙂

  2. Hei, jeg er stor fan av «the vampire diaries» jeg bruker og se det på netflix. Jeg har sett ferdig sesong 1 og 2 men venter fortsatt på sesong 3 (på netflix) hvet du når sesong 3 kommer ut på netflix ? Jeg har søkt men di fleste er usikker… Håper på et svar hær.

    1. Hei Lise:) Det man evt kan gjøre er å sende mail til kundeservice på netflix og få hørt med de om de vet noe. Er ikke sikker selv dessverre.

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

