30dagers ufordringen · om bilder og sånt

Dag 12| 30 dagers utfordringen

Dag 12 Foto: Topp tre bilder du har tatt og er fornøyd med..

Vel å merke må jeg si at jeg ikke er noe proff eller noe som helst. Men å ta bilder er noe som jeg liker å gjøre og blitt mer som en hobby. Jeg har ikke speilreflekskamera ennå,men det er noe jeg drømmer om. Under er det tre bilder som jeg har tatt og som er jeg er fornøyd med.

Bilde nr 1

Bilde tatt på en av mange gåturer. Synes det var litt morsomt med tanke på hvordan skyggen legger seg. Ser ut som den kjempen.


Bilde nr 2

Dette er baksiden av Akerhusslott og hvorfor jeg valgte dette bildet er pga jeg likte hvordan fargene kom frem på bildet. Akershus slott/festning liker jeg å tusle rundt og slapep av.

Bilde nr 3

Tredje bilde er tatt av Miley som vi her hjemme adopterte fra dyrebeskyttelsen i fjor juni. Hun er ca 3 år gammel .

19 thoughts on “Dag 12| 30 dagers utfordringen

    1. Takk Hege:) Liker bilde av Miley best:) Hender hun er fotogen når jeg drar frem kamera. Noen ganger stikker hun unna eller sitter urorlig når jeg tar den frem:P hehe

  1. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

