om bilder og sånt · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

En høsthelg

Du begynner å merke det saktig men sikkert at høsten er på frem marsj. Det er ikke til å «feie under teppet» og man ser bladene får sine fine høstfarger for å så falle ned på bar bakke.

Det jeg liker aller best med høsten er den forandringen omgivelsene rundt oss gjennomgår. Fargene, temperaturen og hvordan vi kler oss.

Nå skal jeg snart ned til Oslo for å ha en obligatorisk seminargruppesamling i ene faget jeg har. Men det frister mest å holde seg hjemme og sove! Særlig når natten forsvant og søvnen uteble.

Denne helgen blir fylt med pensumlesing og hygge. Søndagen blir det feiring på etterskudd for søsteren min. Hun fylte år i forrige helg,og alle kunne ikke komme. Så det blir en del som kommer på søndagen.

God helg alle sammen! Må nok løsrive meg fra pcen ellers så misser jeg bussen!

18 thoughts on “En høsthelg

  1. Uff, liker ikke forandringene! Og snart kommer vinterdeperesjonen, fordi jeg hater vinteren! :p

    Sv; Haha, ja kom vel ikke som noen overraskelse!

    // Det har vi vel alle 🙂

    // Den var ganske morsom i motsetning til Batman Begins/TDK

    1. hehe, var på nippet til å droppe seminarforelesningen.men var allerede i oslo når den tanken kom snikende:)
      Gleder meg til bursdagsfeiringen:) Du får ha god helg også!

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

