30dagers ufordringen · om underholdning · Tvserier

Dag 8| 30 dagers utfordringen

Dag 8 Dine tre favoritt serier og hvorfor du liker de.

Har jo skrevet et innlegg fra før av med min 10 på topp liste over tvserier jeg liker,og som utfordringen sier skal jeg plukke ut tre. Vanskelig valg og jeg har mange favorittserier! Men here we go!


1) Grey’s Anatomy

-linket

Helt siden Grey’s Anatomy startet for 6 år siden har jeg vært oppslukt av serien og hjemme er det meg og søsteren min som er utrolig hekta på serien som tar for seg livet til en rekke turnusleger/assistent leger på Seattle Grace Hospital.  I snart 7 sesonger har vi sittet benket for tvskjermen hver tirsdag for å få med oss drama,spenning,humor og tragedier. Sesong 8 av denne serien starter i slutten av september(sjekk ut dette innlegget for oversikt over høstens premierer i USA)

2) Supernatural

Supernatural in my heart ♥ Har fulgt denne serien gjennom tykt og tynt. Jeg har blitt glad i hovedpersonene og dynamikken mellom de. Serien omhandler to brødre som jakter på alt mellom himmel og jord(i ordets forstand så og si). Det hele startet da faren deres forsvant (sesong 1) og de blir dratt ut i «familiebusinessen» igjen. De jakter på alt fra demoner,skrømt,spøkelser og andre ting som har kommet på vill veie fra helvete/skjærsilden.

3) Bones

-linket

I starten var ikke  Bones favoritt serien min og jeg fulgte ikke med på det når det gikk på tvkassa en gang. Men for et par måneder siden så bestemte jeg meg for å sjekke ut serien og starte fra sesong 1. Det er totalt kommet ut 6 sesonger,og den 7 sesongen  har premiere 3.oktober 2011 i USA. Liker det arbeidsforholdet og dynamikken mellom «Bones» og «Booth» som henholdsvis spilles av Emily Deschanel og David Boreanaz. Denne krim/spennings serien er en annerledes type en jeg har sett ved at de får saker hvor det ikke er så mye igjen av den avdøde.  «Bones» blir tilkalt og voilá så løser de saken sammen. Er på sesong 3 (har 1 episode igjen) og jeg synes iløpet av de 3 sesongene at serien har blitt gradvis bedre.

Hvilke tre tvserier følger du mest med på?

 


 

11 thoughts on “Dag 8| 30 dagers utfordringen

  1. liker alle disse tre seriene, men må innrømme at jeg har dappet av med SN og bones ! men grey´s anatomy er fortsatt i hjertet mitt ❤ ellers følger jeg med på gossip girl og true blood 😀

  2. Eneste av disse jeg faktisk har fulgt med på er Supernatural. Syns Bones er dritbra. Men har ikke fått sett mer enn en fire fem episoder desverre. Grey’s har jeg ikke sett en eneste episode av, så der venter jeg på en samleboks jeg kan kjøpe etterhvert.

  3. Tilbaketråkk: 30 dagers utfordring |

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

