Inspirasjon og tips · om bilder og sånt · om underholdning · Tvserier

Tvserier høst 2011

Selvom jeg har laget lignende innlegg med premieredatoer o.l så ville jeg lage et «lite» innlegg med premieredatoer for tvserier jeg gleder meg til! Vel å merke er det premiere/sesongstart i USA som er nevnt i innlegget! Når de kommer på norske tvserier er en helt annet sak,men det kan jeg komme tilbake med senere! Alt info er fra min favoritt tvblogg Seriefreak og som alltid en blogg som bør følges av tvserie elskere!

Vampire Diaries (sesong 3)

-linket

Vampire Diaries  starter opp igjen med sin tredje sesong den 15.september 2011 og det blir en spennende sesong i vente!Sesong 2 sluttet med at Stefan valgte å følge med den blodtørstige Klaus på hans reise og Elena sitter igjen med Damon. Er det duket for litt delena romanse nå som Stefan er ute farter med Klaus? Skal ikke avsløre så alt for mye,men for de nysjerrige er det bare å sjekke ut bl.a Seriefreaks sin kategoriside om tvserien!

Castle (sesong 4)

-linket

Etter en nokså dramatisk sesongavslutning er Castle tilbake med sesong 4 den 19.september 2011. Jeg satt å gråt på slutten og hadde hjertet i halsen på sesongavslutningen. Irritert var jeg pga jeg måtte vente en stund for å se forsettelsen. Det er heldigvis bare 11 dager igjen! tjoh!

NCIS (sesong 9) / NCIS:LA (sesong 3)

Både NCIS /NCIS:LA har samme premiere/sesongstart dato og det er 20 september.  NCIS:LA sluttet åpent og vi kommer litt nærmere å finne hvem  G. Callen  egentlig er. NCIS sluttet med tvist igjen og Tony igjen er betrodd med et hemmelig oppdrag. Det er en muldvarp/agent som driver med noe muffens. Hvem er muldvarpen? og er det noen i Gibbs team?

Glee (sesong 3)

Glee kommer tilbake på amerikanske tvskjermer den 20 september 2011 og jeg er spent å se hvordan denne sesongen blir. Sesong 2 var litt smårotete og var ikke like bra som sesong 1 var.

Modern Family (sesong 3)

Den nokså dysfunksjonelle moderne familien er tilbake på skjermen igjen 21.september 2011. Hvis du ikke har sett på denne tvserien er det bare å begynne å se! Har fått mange latterkrampeanfall iløpet av de 2 sesongene som har gått,og jeg blir aldri lei!

Criminal Minds (sesong 7)

Sesong 6 (forrige sesong) var fylt med spenning og teamet måtte gjennom gå et par forandringer underveis.  Den 21.september 2011 er sesong starten for Criminal Minds.

Big Bang Theory (sesong 5)

Et gjensyn med våre favoritt nerder er å se den 22.september!

Supernatural (sesong 7)

Sesong 7 av Supernatural er på skjermene på CW den 23.september 2011. Siste episoden av sesong 6 var nokså spennende med en ny tvist. For å si det sånn er Castiel (Misha Collins) gone mad! hehe

CSI:NY (sesong 9)

CSI:NY er tilbake med sesong 9 den 23.september 2011 og  med tanke på hvordan sesongavslutning på den  åttende sesongen  sluttet ,så lurer jeg på om Mac skal slutte eller ei. Det var litt løsetråder og jeg er spent å se hva  serieskaperne gjør med de.

Gossip Girl (sesong 5)

Alle Gossip Girl er tilbake på skjermene igjen med sin 5 sesong den 26.september 2011. Har lest litt smånytt om serien på Seriefreak og det kommer  et par nye karakterer innom på besøk osv.

Andre premierer:

  • Nikita (sesong 2) 23.september
  • Grey’s  Anatomy (sesong 8 ) 22 september
  • Desperate Housewives (sesong 8 )  25.september
  • Hawaii Five-0 (sesong 2) 19.september
  • Walking Dead (sesong 2) 31.oktober (litt uvisst,men tror den har premiere da..kommer tilbake på det!)

Da var jeg endelig ferdig! Jeg skal linke bildene etterpå ettersom pcen er litt klikk nå –

Gleder meg til alle og enhver,og selvom jeg kommer nok ikke til å få tid til alt sammen har jeg noe å glede meg  til! Som alltid anbefaler jeg alle tvseriene ovenfor! Gi de en sjanse!

Er det noen tvserier du gleder deg til å se igjen?

psst: var noen av sesongene jeg har usikre på,men pga pcen hele tiden klikker så har jeg ikke fått dobbelt sjekket om alt er 100% riktig!

Kilde: seriefreak : ‘Premieredatoer for Grey’s Anatomy, Castle og andre ABC-serier« og «Sendeplan høst 2011«

20 kommentarer om “Tvserier høst 2011

    1. hehe.Jupp! greit å ha oversikt! liker å ha alt samlet på ett sted!:P
      Gled deg til Glee! sesong 1 er aller best, 2 er litt bob-bob(men bra for det!). 🙂

  1. Det er vel egentlig ingen av disse jeg følger med på! Jeg gleder meg til fruene er tilbake, ellers ser jeg på de seriene som hele tiden går, Friends, kongen av queens, sex og singelliv, two and a half men….. Jeg orker ikke følge med på så mange serier lenger, kveldene blir så låst hvis det er noe jeg må følge med på!

  2. Oh, gleder meg til Big bang theory og Glee.. jeg har falt litt ut av gossip girl, har faktisk ikke ennå blitt ferdig med forrige sesong..
    SV: ja, jeg trodde det var en ny «chuck»:p.. haha

    1. Samme her også! Glee er jeg mest spent på! Hang etter på GG i fjor en gang,og da hadde jeg ikke sett ferdig sesong 2. Men marita kjøpte sesong 2 og 3. Så ble det maraton i juletider i fjor:) hehe

      // hehe,ja. kunne lett tror det=)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

