Filmer · om underholdning

Captain America: The First Avenger

-linket

Da rakk jeg en liten skvipp turen innom pcen før det bærer ut igjen for å ta bussen mot Lillestrøm.  Der skal jeg møte Nina m og sammen skal vi se «Captain America: The First  Avenger«(les mer om filmen ved å holde pcmusa over tittelen) i 3D. Håper det er riktig 3D briller jeg har funnet,og at de går på den kinoen vi skal på.

Skal svare på kommentarer når jeg kommer hjem ut på kvelden igjen! Har ikke så god tid på pga bussen fra Oslo var over 30 minutter forsinket.. Så det blir det hjem-spise middag-stelle seg for å så dra ut igjen! hehe

Ha en kjempe fin onsdag!

18 thoughts on “Captain America: The First Avenger

    1. Ja, det kommer mange fine filmer på kino! Tror broren min og kona hans kan underskrive på det at når man får barn blir det lite kinotid. Skal skrive om filmen senere!

  1. Jeg var på kino på søndag (så Hodejegeren med Axel Hennie – dritbra!!!), og nå vil jeg bare tilbake – er seriøst avhengighetsskapende å gå på kino;)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

