om bilder og sånt · om min hverdag · om mine følelser og tanker · Oppsummeringer

August

Som vanlig tar jeg å oppsummerer måneden som gikk og under skal jeg samle det som har preget august måneden min i ulike avsnitt. Dere kan sjekke ut arkivet for August 2011 på bloggen her!

Skole

August måned er vel måneden som skriker «skole» av seg og for min del startet forelesninger i  uke 34 og det var heldigvis en rolig oppstarts uke. Dette høstsemesteret har jeg ikke fått støtte fra lånekassen pga at jeg ligger for langt etter med bachelorgraden min.Jobbsøking pågår på fullt,og jeg håper jeg får noe snart!

Pensumlesingen har gått saktig og lysten har vært dalende også. Men får skjerpe meg og få lest mer i september måned.

Kino

Denne måneden var jeg ikke så mye på kinobesøk,men det ble en  koselig kinotur med min søster og vår nevø. Da ble det «Biler 2» og du kan lese min mening om filmen her!

På bokfronten

 Det ble «Vann til Elefanter» og » Veronika vil dø» som var mine august-bøker. Les mine meninger om de her!

På tvfronten

Både juli måneden og august måned ble brukt på tvtitting (teknisk sett pctitting ettersom jeg ser de fleste serier på pcen).  Det er 3 tvserier som jeg så mest på denne «sommeren» og det var Bones, Castle og Fallingskies.

Konsert og venninne tid

I ukene før skolestart tilbrakte jeg tid med et par venninner ettersom vi mest sannsynligvis ikke kom til å se hverandre når skolestart begynte. Jeg  var  med Nina M og Hanne K på gratis konsert  hvor Atle Pettersen var på scenen, og en Oslo dag med Hanne K hvor vi bl.a var innom KHM for å se utstilling om ismannen ötzi.

Bella

Søtnosen Bella..

Den 23.august døde dverghamsteret mitt og hun hadde levd nesten 2,5 år her hjemme hos meg. Hun begynte å bli småpjuskete i den siste uka forut,og jeg skjønte at hun ikke hadde lenge igjen.Det er alltid trist og sårt å miste kjæledyr og lille Bella vil bli savnet♥

Kort oppsummert:

August måneden gikk fort over og jeg føler liksom ikke har fått «nytet» August måneden. Selvom det blir kaldere så er høsten en fin tid med tanke på de sterke fargene som kommer på bladene og den friske luften. Håper September måned blir en fin høstmåned!

Hvordan var din august måned?

 

10 thoughts on “August

  1. ♥ Så trist med Bella, hun var virkelig helt utrolig nydelig! Husker da mitt hamster døde (Mini-me het hun:p), jeg var helt knust:( For min del har august brakt med seg et enormt vell av kreativitet, og jeg har begynt på så enormt mange sanger, er flere jeg også allerede har skrevet ferdig – SÅ skjønt å få ut ting man sitter inne med, og å også være skikkelig fornøyd med det en har laget – få ting som overgår det:D Håper virkelig høsten blir kjempefin, både værmessig sett og ellers:)

  2. Ja, helt enig! August gikk super fort unna:p.. men du har jo rukket å lese to bøker allerede:p.. jeg ble nettopp ferdig med min ene som jeg begynt juni/juli:p.. jeg er så treg:p

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

