om bilder og sånt · om min hverdag · om min skolehverdag · om mine følelser og tanker

When september ends

..Kanskje litt tidlig ennå å tenke på det ettersom september måned allerede har kommet for å bli. Høsten nærmer seg med stormskritt og man kan merke det i lufta også. Den lille ekstra kulden og gufsen som ofte kommer med høsten.

I går var jeg utslitt etter forelesning,men det hjalp å ha en koselig påspandert lunsj/middag med min venninne Randi. Så når jeg kom hjem ut på kvelden gikk jeg nesten rett til sengs,og blogging var det siste som var i tankene mine da.  Man merker at skolen tapper litt «krefter» og det er vanskelig å komme inn i en god rytme i forhold til skole,søvn og pensumlesing.

(Pssst: Første innlegg i «30 dagers utfordringen» min kommer senere i kveld! Les mer om det her!)

Skal også som vanlig lage et «lite» oppsummerings innlegg med måneden som gikk,men vi får se når jeg publiserer den. Helgen som kommer er fylt med bursdagfeiring ettersom min lillesøster fyller 20 år og greier. Så det er både familiebursdag samt en fest som søsteren min skal ha med sine venner. Jeg får vel også skvise inn litt skole innemellom feiringen før helga er over, og en fullpakket skoleuke er i gang igjen.

bilde er redigert i photoscape

Torsdagens planer går ut på å lese litt pensum(værtfall prøve), så kanskje lete etter jobb eller saumfare finn.no,deltidsjobb.no o.l .Det er ikke lett å være student når man ikke har noe jobb. hehe

Hva er dine torsdagsplaner?

 

16 thoughts on “When september ends

  1. Men høsten er fin da=) Liker tiden akkurat nå best. Varmt, men ikke så mye sol at man må ha på solkrem eller jakke. Vet ikke hva jeg skal, prøve å finne noe fornuftig og ikke dra på trening:P Holder igjen til i morgen, men gå en tur kanskje=)

    1. =) Er jo det, men synd at sommeren har gått fort forbi uten noe særlig fin vær. Liker jo høsten selv,særlig når bladene får fine farger 🙂
      Høres ut som fine torsdagsplaner=)

  2. Skulle ikke tro det var september, for det har vært så varmt i dag, nesten som midt på sommeren! Jeg har nyti sola ute på verandaen 🙂 Lykke til med å finne jobb! håper du får napp et sted! beste er nok å gå innom ulike steder med cv og vise deg fram, at du er interessert!

  3. Jeg elsker høsten, det er bare noe magisk med den, og jeg håper så inderlig at høsten blir fin i år, spesielt ettersom sommeren var en helt patetisk etterligning av det den årstiden liksom skal by på:-/ Bildene var forresten kjempefine her:)

Din kommentar vises rett etter jeg har godkjent den. Takk for din kommentar.

